Hallo er is wat op school gebeurt
er zijn racistische kinderen in mijn klas en toen hadden wij een gesprek met de mentoor en toen waren bijna Alle kinderen gestopt met rasiscthise dingen zeggen maar twee kinderen zijn niet gestopt
zoals vandaag bij de engels Les toen hadden we het erover respect en toen hadden we plaatje met skeletten van LGBTQ+ mensen over bruine mensen over blanke mensen en toen wou de docent uitlegen dat niemand verschilt van de binnenkant
en toen zijn een van de twee rasiscthise kinderen dat de zwarte langer was dat zei hij 5 keer en toen we in een groepje moesten werken toen gingen we elkaar uitschelden als grapje eerste zij hij bitch tegen mij en daarna zij hij dat ik zwarte ben
en hij zegt vaker dat soort dingen zoals de 4de week van school zij hij de hele tijd het n-woord tegen mij ik heb het tegen de mentoor gezegt maar nu begint de rasicme terug te komen in onze klas
want toen ik tegen hem zij of hij wel genoeg naar de sportschool gaat ging hij huilen en dat soort dingen maar als hij het tegen mij zegt is het opeens niet meer erg
door rasicme op school zit ik elke dag thuis te huilen kan iemand mij helpen