Vraag

Why de nieuwe update

  • 5 October 2018
  • 5 reacties
  • 84 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik snap niks meer van de nieuwe site kan het plz weer terug naar de ouwe ben anderhalf uur bezig geweest om een topic kunnen lezen,schrijven en inloggen

5 reacties

Je zult er maar aan moeten wennen, vrees ik, want die oude versie zul je niet meer terug krijgen.

Nu weet je wel hoe je weer een topic moet starten, dus dat zal voortaan wat sneller gaan.
Hii,
Er zijn nu wat nieuwe functies bijgekomen.
Als je wikt weten hie het nieuwe forum werkt moet je even Hier kijken. Daar is alles op een rijtje gezet
Die link die Asy silivana gaf is sowieso handig om door te lezen, verder kan Veelgestelde vragen - Hoe werkt het forum? je natuurlijk ook helpen.

Ik denk dat het een kwestie van wennen is. Ze gaan het in ieder geval niet terug veranderen lijkt me.
Badge +2
Hi, @iemandindtc, een nieuwe site is altijd wennen, ook voor de mensen van De Kindertelefoon. Degenen die de site maakt heeft onderdelen verbeterd en wat toegevoegd. De oude komt niet meer terug.
We hopen wel natuurlijk dat jullie op de site nog steeds makkelijk je vragen kunnen stellen en topics kunnen maken. De tips van Asy en Pin helpen je hopelijk. Heb je nog vragen stel ze alsjeblieft , dan kunnen we gericht antwoord geven. En logisch dat het even wennen is. Groet, Sandra , De Kindertelefoon
Ik heb het net aangemaakt en wss moet je er aan wennen en zoek anders op YouTube of Google hoe iets werkt dat doe ik nog wel eens veel suc6

Reageer