Skip to main content

Heyyyyy 

Ik heb een vraag wat vinden jullie van de kindertelefoon? Laat het weten 

Hoiiii,

Ik vind het een mooi forum. Je kan je vragen en verhalen kwijt hier en anderen kunnen je helpen. :]

Groetjes, justGhast


En de Kindertelefoon zelf is ook heel mooi, want ze helpen zoveel kinderen die het zwaar hebben!


Heyy,

Ik vind de kindertelefoon heel fijn! Het is echt een super goed initiatief en iedereen die bij de kindertelefoon werkt is zo lief en ze helpen heel veel kinderen! En het forum zelf is ook echt een fijne plek met veel lieve en aardige mensen en ik ben blij dat dit allemaal bestaat!😊

Liefs van mij <3


Hey!  Ik vind het geweldig dat het bestaat en dat het forum er is. Echt super lieve mensen en je kunt over alles je gevoel delen en advies vragen. Ik ben er enorm blij mee!! 😍

Liefs Tover xxx


Heb best wat leuke, behulpzame mensen ontmoet hier. Ondanks dat we hier anoniem zijn heb je toch het idee dat je elkaar een beetje leert kennen.

Ik heb zelf niet zo heel veel topics gemaakt maar die paar keer ben ik wel goed geholpen. Het is ook fijn dat de topics over van alles kunnen gaan. Dus niet alleen zware onderwerpen maar ook zaken als tips voor een goede film of serie.

Ik moet zeggen dat de troll/onzin topics soms ook wel hilarisch zijn.

Het is mooi dat het forum bestaat en ik zou willen dat ik het eerder had ontdekt.


Een fijne forum, en de mensen hier zijn echt lief! 💙


Ik vind het een heel goed forum om anderen te helpen. Moderatoren worden ook steeds persoonlijker qwa berichtjes, dus niet alleen standaard berichten. De check gaat de laatste tijd ook (bijna altijd) goed. En zoals @tim16 zegt, je hebt het idee dat je elkaar toch een beetje leert kennen, terwijl het wel anoniem is

Groetjes mij @Anoniemxv 


Hoi hoi, ik vind het ook heel goed en nuttig en er zitten zulke welgemeend super lieve mensen op. Ik vind het een safe place voor mijn gevoelens en ben alle kinderen-jongeren hier heel dankbaar. En het is ook heel fijn om anderen te kunnen helpen, al is het maar beperkt wat je kunt maar je doet iig iets voor een ander. Het heeft mijn leven echt verrijkt en de blik breder gemaakt. Dat klinkt heel plechtig maar ik meen het wel 😊

Groetjes en liefs Tartan X


Dankjewel voor jullie leuke reacties ik ben het er mee eens 

Liefs cato


Hoi @Cato.db,

Ik vind het een fijne plek. Voor mij is het echt een uitkomst. Ik kan namelijk alles delen wat in mijn hoofd zit. Als ik de forummers in het echt zou kennen zouden ze wel heel veel van me weten 😅

Ik heb hier ook heel veel geleerd!

Liefs @NoahLovesYou 


Haii het is top en fantastic! En ook zulke lieve mensen hier. Echt lieve meiden en jongens! ♥️ 

Doby X


Reageer