Vraag

wat gebeurt er als ik een chat start?

  • 10 April 2024
  • 7 reacties
  • 57 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

ik ben dus een beetje bang om de chat te starten, maar vanwege mijn vorige topics over sh en zm zou een chat maken wel handig zijn, maar ik durf gewoon niet
weet iemand wat ik moet doen😭


7 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey, bedoel je een chat hier op het forum? Dat mag helaas niet. Je kunt dan zelfs eventueel geband worden. Dus doe maar niet! Je kunt wel chatten met de Kindertelefoon zelf. 

https://www.kindertelefoon.nl/chat.  

Liefs, Tover xxx

P.s. je kunt even in de regels kijken  

En misschien wil een  moderator je wel helpen met een antwoord. 

Reputatie 7
Badge +4


 @Tover01 Ik bedoel ook juist met de kindertelefoon zelf


 

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Jippiieeee ,

 

je bent zeker welkom om eens te chatten met De Kindertelefoon! Het mag over alles gaan, we vinden niks gek en luisteren graag naar je. De medewerkers zullen hun best doen om je op je gemak te stellen en de juiste vragen te stellen. Dus probeer het gerust eens uit.

Veel succes,

 

groetjes van Marieke / De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +5

Hii @Jippiieeee!

Ik heb eigenlijk een beetje hetzelfde als wat jij zegt.. Ik wil ook al best lang een keer met de kindertelefoon chatten over mijn depressie en gedachtes enzo, maar op de een of andere manier vindt ik het dan als ik het echt wil gaan doen een beetje eng waardoor ik het toch weer uitstel dus ik heb ook nog nooit met ze gechat.

Ik weet wel dat iedereen bij de KT echt heel lief en meelevend is en een chatgesprek met ze is volgens mij altijd heel fijn en het lucht volgens mij ook echt op. En wat @Marieke ook zegt je mag met de KT over alles praten dus ik zou het zeker een keer proberen als je dat graag wilt!😊

Liefs van ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Jippiieeee   oh dat had ik niet door, excuses!  Succes en fijn dat mevrouw Marieke hielp! Sorry aan jou 😚 

Liefs, Tover xxx

Reputatie 7
Badge +4

@Marieke  ik zie dat het erg druk is, welke tijden is het niet druk of is dat verschillend??

Reputatie 7
Badge +7

Hi @Jippiieeee ,

 

het verschilt nogal inderdaad. Vaak is het rond etenstijd wat rustiger, dus rond zessen, en wanneer de chat net opengaat, dus rond 11 uur ‘s ochtends.

Trouwens, supergoed dat je al naar de site bent gegaan en dat je het al geprobeerd hebt!!!

 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Reageer