Vraag

Waar voor zijn al die #?

  • 16 September 2023
  • 6 reacties
  • 102 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Waarom hebben sommige forum gebruikers dingen in hun handtekening staan zoals "#VerwijderDeCheck" of "#TerugNaarDeVorigeCheck"

 

Zijn we begonnen met protesteren ofzo? Wat heb ik gemist?😂


6 reacties

Hoi @benebird !

Is idd een protest, helaas nog zonder suc6...

Zie dit topic;

https://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/verwijderdecheck-actie-79884

 

 

Reputatie 7
Badge +12

Ja dat klopt, sommige hebben ook een profielfoto van een vinkje met een kruis er doorheen, we vinden het vervelend dat er een check is, maar we willen ook niet dat er nog mensen verbannen worden naast dat er mensen zelf weg gaan. Dus dat klopt, je hebt inderdaad wel wat gemist, maar het zou niets zo een heel groot probleem hoeven zijn om dat weer in te halen, het forum ligt soms urenlang stil doordat er niet gecheckt word.

Leuk dat je weer terug bent! Waar was je eigenlijk? In elk geval weer wat leven in de brouwerij. Ik vind je reacties altijd wel heel praktisch, gewoon wat je denkt over iets, soms is dat heel komisch om te lezen.

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +17

Welkom terug. Ja, je hebt nogal wat gemist. 😂

 

Is een, waarschijnlijk zinloos, protest naar aanleiding van dit:

Zijn helaas al een paar mensen weggegaan vanwege deze verandering.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @benebird !

Is idd een protest, helaas nog zonder suc6...

Zie dit topic;

https://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/verwijderdecheck-actie-79884

 

 

Stja man, best een kutte keuze. Het zal vast wel wat voordelen hebben, zoals minder trolls en minder haat comments. Maar voor de rest maakt het alles wel heeel sloom.

Thx voor het bij lichten.

Reputatie 7
Badge +9

Ja dat klopt, sommige hebben ook een profielfoto van een vinkje met een kruis er doorheen, we vinden het vervelend dat er een check is, maar we willen ook niet dat er nog mensen verbannen worden naast dat er mensen zelf weg gaan. Dus dat klopt, je hebt inderdaad wel wat gemist, maar het zou niets zo een heel groot probleem hoeven zijn om dat weer in te halen, het forum ligt soms urenlang stil doordat er niet gecheckt word.

Ja, das niet zo fijn. Laat wel weer zien tot hoever de creativiteit gaat van de leden😂

Leuk dat je weer terug bent! Waar was je eigenlijk?

Ik heb wel met een paar dingen gezeten waardoor het niet zo heel soepel ging bij mij. Misschien maak ik er nog wel een topic over.

In elk geval weer wat leven in de brouwerij. Ik vind je reacties altijd wel heel praktisch, gewoon wat je denkt over iets, soms is dat heel komisch om te lezen.

Ja, dankjewel. Ook complimenten naar jou, het is ook heel leuk om naar jou posts te kijken😂

Reputatie 7
Badge +9

 

Welkom terug. Ja, je hebt nogal wat gemist. 😂

Dankjewel😂

Is een, waarschijnlijk zinloos, protest naar aanleiding van dit:

Wie weet is het protest niet helemaal zinloos, misschien luisteren ze er wel naar. Wie weet.

Zijn helaas al een paar mensen weggegaan vanwege deze verandering.

Ja, dat is wel jammer. Zullen er vast wel meer worden over de tijd heen. Gellukkig zullen er altijd wel een paar blijven.

 

 

 

Reageer