Vraag

Vraagje over accounts

  • 25 February 2024
  • 10 reacties
  • 102 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1

Hoihoiii!

 

Ik heb een vraagje over accounts op deze forum: Word je uitgelogd na een korte periode tijd? Ik was namelijk net op de forum gegaan, en ik was uitgelogd zonder dat ik op uitloggen had gedrukt. Vandaar dat ik dit vraag.

 

Groetjesssss!


10 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @sanrio_lover 

Goeie vraag! Voor zover ik weet blijf je ingelogd totdat je de site ook echt afsluit. Maar wellicht dat dingen als privacy instellingen van je browser hier ook iets mee te maken hebben.

Groetjes Finn,

De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +12

Hey, ik denk dat je browser dat heeft gedaan, door te verversen waarschijnlijk. Ligt aan de browser natuurlijk, maar soms update de browser een ondersteunend programaatje of een ad blocker en ververst dan om die update af te ronden.  Soms doet je laptop dat in z'n geheel, maar er kan ook een heel korte storing in de verbinding zijn en dan ga je ook off.  Klinkt niet als iets heel geks in ieder geval!

Liefs, Tover xxx

Reputatie 7
Badge +17

Heb je niet toevallig cookies verwijderd?

Reputatie 5
Badge +1

Nee, ik heb geen cookies verwijderd.

Reputatie 7
Badge +17

Zit je op mobiel?  Ik word op mobiel ook weer steeds uitgelogd. Was een tijd niet maar nu weer wel. Op de computer heb ik daar geen last van.

Reputatie 7
Badge +3

Hallo, 

 

Wat vervelend om te lezen dat jullie weer steeds uitgelogd worden. Ik ga het navragen en hoop dat het snel opgelost kan worden!

 

Groet, 

Luuk

Reputatie 7
Badge +3

@tim16 en @Anonymous M ,

 

Hebben jullie er nog steeds last van? Zo ja, hoeveel tijd zit er tussen jullie forumbezoeken als je uitgelogd wordt? 

 

Groet,

Luuk

Reputatie 5
Badge +1

Zit je op mobiel?  Ik word op mobiel ook weer steeds uitgelogd. Was een tijd niet maar nu weer wel. Op de computer heb ik daar geen last van.

Nee, ik zit gewoon op een computer.

 

@tim16 en @Anonymous M ,

 

Hebben jullie er nog steeds last van? Zo ja, hoeveel tijd zit er tussen jullie forumbezoeken als je uitgelogd wordt? 

 

Groet,

Luuk

Ja, ik denk dat er een week of twee per aantal forumbezoeken is dat ik uitgelogd wordt.

Reputatie 7
Badge +3

@Anonymous M ,

 

Ik heb dit nog even nagevraagd. Als je langer dan een week niet actief bent wordt je automatisch uitgelogd. Dus dat kan dan kloppen met wat je aangeeft.

 

Groet, 

Luuk

Reputatie 7
Badge +17

Hebben jullie er nog steeds last van? Zo ja, hoeveel tijd zit er tussen jullie forumbezoeken als je uitgelogd wordt? 

 

Groet,

Luuk

@Luuk Ik had nog geen antwoord gegeven zie ik. Het wisselt. De ene keer na een dag. De andere keer na een week, soms 2. En het is dus alleen op mobiel. Op de computer blijf ik gewoon ingelogd tot ik de cookies verwijder.

Reageer