Skip to main content
Sticky

Veelgestelde vragen - Hoe werkt het forum?

Toon eerste bericht

1606 reacties

LivN
Forum|alt.badge.img+1
  • De Kindertelefoon
  • May 29, 2026

Hoi ​@Cantaloupe ,

Bedankt voor je vraag. Bij zulke topics geven we graag eerst de mogelijkheid aan de forumgebruikers om te reageren. Als dit niet gebeurt, proberen wij zo snel mogelijk een reactie te plaatsen om zo de gebruikers te ondersteunen. Maar als jij of een andere gebruiker merkt dat er na een tijdje inderdaad nog geen reacties zijn, dan kan het topic zeker worden gerapporteerd zodat wij daarop reageren.

Hopelijk is dit antwoord op jouw vraag, en bedankt voor het meedenken!

Groetjes,

Liv, de Kindertelefoon

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • May 30, 2026

Heb ik nu, heb ik nu een waarschuwing? Ik heb wat dingen gezegd in mijn topic wat veranderd is. Geen idee of ik een waarschuwing erbij heb. Dat word alweer de tweede voor mijn problemen haha

Katje1283
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • May 30, 2026

Hoezo kan je geen gebruikers verbergen ?

Vindt dit erg vervelend

Maya_KT
Forum|alt.badge.img+1
  • De Kindertelefoon
  • May 30, 2026

Hoi ​@Lupus , dit moeten we even nakijken, hier komen we later op terug.

Groet,

Maya

Maya_KT
Forum|alt.badge.img+1
  • De Kindertelefoon
  • May 30, 2026

Hoi ​@Katje1283 ,

Goede vraag! We gaan naar jouw vraag kijken en geven je zo snel mogelijk antwoord.

Groet,

Maya

Carolien_
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • June 1, 2026

@Tover01 en ​@Lupus  Jullie hebben vragen gesteld over het menu en balk bovenin. Het klopt dat dit nu niet werkt als eerst. Goed opgemerkt! Ook onderin mist een balk met een links naar andere onderdelen van de website. Dit heeft te maken met een technisch probleem wat onder onze aandacht is en hard aan wordt gewerkt. We hopen dat dit snel is opgelost.

@Lupus Je stelt een vraag over een mogelijke waarschuwing, hier geven we geen antwoord op op het forum zelf. Vragen of bezwaren tegen waarschuwing en/of bans kunnen gemaild worden naar forum@kindertelefoon.nl. Hier wordt zorgvuldig gekeken naar je vraag of bezwaar en vanuit daar wordt ook beantwoord.

@Katje1283 wat bedoel je precies met je vraag? Dan kunnen we deze namelijk goed beantwoorden. 

We zien nog steeds dat veel technische vragen of inhoudelijke vragen hier worden gesteld. We willen jullie vragen om hiervoor een apart topic aan te maken in “over De Kindertelefoon” zodat het voor ons overzichtelijker blijft. Alvast bedankt! 

Groet,

Carolien