Skip to main content
Sticky

Veelgestelde vragen - Hoe werkt het forum?

Toon eerste bericht

1585 reacties

Fem_
Forum|alt.badge.img+4
  • De Kindertelefoon
  • April 17, 2026

Hoi ​@Tover01 

Dat klopt! Ik ga het doorsturen met de vraag of ze het in willen vullen!

Liefs, Fem

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • April 17, 2026

Hoi ​@Fem_  super, Dankuwel! Altijd leuk 👍😍

Groetjes Tover

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • April 28, 2026

Hi, ik heb een vraagje. 

Mag je eig je gamer naam delen? Ik speel bijv een game (stumble guys) met gwn leuke maps waar je moet racen of niet moet vallen en voor zover ik weet is het in die game op geen enkele manier mogelijk om persoonlijke gegevens te delen want je kan nergens schrijven ofzo. 🙂 

Zou me wel leuk lijken als forumleden bijv gamen met mij🤩

Ben benieuwd, mag wrs niet maar toch. Dankuwel alvast.

Yusa ❤️

NoaDKT
Forum|alt.badge.img
  • De Kindertelefoon
  • April 28, 2026

Hi ​@Yusa,

Leuk dat je zo enthousiast bent en samen wilt gamen.😊

OP dit forum is het alleen niet toegestaan om gebruikersnamen of andere persoonlijke gegevens te delen. Dit doen we om de anonimiteit en veiligheid van iedereen te beschermen.

Je bent natuurlijk van harte welkom om hier actief mee te praten en anderen te leren kennen binnen de regels van het forum. 

Groetjes,

Noa 

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • April 28, 2026

@NoaDKT dank. Jammer maar toch begrijpelijk🙂

☆ Yusa ☆ 

Minecraft speler
Forum|alt.badge.img+2

Hoi Kindertelefoon, ik had een vraagje, is er een optie om mensen hun gebruikersnaam op te zoeken?

Lotte_
Forum|alt.badge.img+2
  • De Kindertelefoon
  • May 2, 2026

Hey ​@Minecraft speler,

Wat een goede vraag. Je kan op het forum zoeken en als je zoekt op een gebruikersnaam krijg je wel de topics van deze gebruiker en de reacties op andere topics van deze gebruiker.
Er is verder geen apart knopje om te zoeken naar profielen als ik het goed heb..

Hopelijk geeft dit al wat meer duidelijkheid :)

Je vraag is ook doorgezet naar de Community Manager.

Groetjes,

Lotte :)
(De Kindertelefoon)

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • May 3, 2026

Hoi Kindertelefoon, ik had een vraagje, is er een optie om mensen hun gebruikersnaam op te zoeken?

Volgensmij is de manier van ​@Lotte_ idd de enige manier. Ik heb het nog in de url geprobeerd, Maar helaas heeft elk profiel een eigen cijfer 

Groetjes Lupus 

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • May 8, 2026

Hoi, ik heb een vraagje.. 

Waarom moet je eig bij een account aanmaken je exacte geboortedatum invullen? Waarom bijvoorbeeld 23 augustus 2010 en niet "augustus 2010"? Want ik durfde het eerst niet echt in te vullen dus ik heb iets anders dan mijn datum ingevuld toen (enkele daagjes) was natuurlijk wel fout van mij:( maar durfde toen niet. 

Dus ja ff die vraag. 

Dankuwel.  

Yusa. 

Ab W
Forum|alt.badge.img+4
  • De Kindertelefoon
  • May 8, 2026

De vraag van Yusa;

“Waarom moet je eig bij een account aanmaken je exacte geboortedatum invullen? Waarom bijvoorbeeld 23 augustus 2010 en niet "augustus 2010"? “

Hoi Yusa, 

Leuke vraag van je. Ik weet het niet zeker maar ik ben bang dat het een hele banale reden heeft. We gebruiken een standaard softwarepakket voor dit Forum en vermoedelijk heeft de software-leverancier er gewoon een standaard riedeltje in geprogrammeerd. De kindertelefoon sluit de accounts af van gebruikers 18 jaar zijn geworden (zie de forumregels) maar zelden of nooit op de exacte verjaardag.

Ik stuur deze vraag door naar de Comunity manager.

Veel plezier op het Forum verder

Ab w