Vraag

topics verwijderen

  • 31 July 2023
  • 9 reacties
  • 100 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi kindertelefoon!

is het mogelijk om mijn topics te verwijderen en mijn reacties te laten staan?

 

emma


9 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @emmaa 

 

Ik kan je topic niet verwijderen, los van de reacties.  Wat ik kan doen is je naam veranderen of je account verwijderen, zodat je (huidige) naam er niet meer bij staat.

(Bij het verwijderen van je account, blijven je topics nog wel zichtbaar, maar niet meer met je naam. Bij het veranderen van je naam, wordt je nieuwe naam zichtbaar over het gehele forum).

 

Wij horen graag van je wat je zou willen.

 

Veel plezier nog op het forum.

 

Liefs,

 

Roos van De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +7

Ik heb dit eff gekopieerd uit de topic over de forum. @Roos_De_Kindertelefoon, Als haar topics dr anonimiteit in gevaar brengt mag het wel verwijderd worden toch?

Topics die je plaatst worden in principe niet verwijderd. Andere forumgebruikers kunnen topics lezen om informatie uit te halen en nieuwe reacties kunnen een topic weer nieuw leven inblazen.

 

Er zijn drie uitzonderingen. Een topic wordt wel verwijderd als:

· Het topic in strijd is met de forumregels.

· Het topic je anonimiteit in gevaar brengt.

· De Kindertelefoon verwijdert alle topics waar langer dan 6 jaar geen reactie op is gekomen.

 

Je hebt het recht als forumgebruiker om een verzoek in te dienen om een of meer topics door De Kindertelefoon te laten verwijderen als dat voor jou heel belangrijk is. Dit kun je doen door je verzoek te mailen naar forum@kindertelefoon.nl. In dit bericht kun je uitleggen waarom het voor jou zo belangrijk is dat jouw topic(s) verwijderd worden. De Kindertelefoon bekijkt per verzoek of we ermee akkoord gaan.

Liefs xxx Banaantje <3

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @emmaa en @Roos_De_Kindertelefoon,

 

je kunt volgens mij ook nog iets anders doen:

ik quote het eventjes

 

Verwijderen jullie topics?

Topics die je plaatst worden in principe niet verwijderd. Andere forumgebruikers kunnen topics lezen om informatie uit te halen en nieuwe reacties kunnen een topic weer nieuw leven inblazen.

 

Er zijn drie uitzonderingen. Een topic wordt wel verwijderd als:

· Het topic in strijd is met de forumregels.

· Het topic je anonimiteit in gevaar brengt.

· De Kindertelefoon verwijdert alle topics waar langer dan 6 jaar geen reactie op is gekomen.

 

Je hebt het recht als forumgebruiker om een verzoek in te dienen om een of meer topics door De Kindertelefoon te laten verwijderen als dat voor jou heel belangrijk is. Dit kun je doen door je verzoek te mailen naar forum@kindertelefoon.nl. In dit bericht kun je uitleggen waarom het voor jou zo belangrijk is dat jouw topic(s) verwijderd worden. De Kindertelefoon bekijkt per verzoek of we ermee akkoord gaan.

--

je kunt dit en allerlei andere info lezen in

 

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

 

Reputatie 4
Badge +2

@MickeyMouse  @Banaantjeeee 

 

Bedankt voor het meedenken! Wat fijn.

 

Natuurlijk kan @emmaa een verzoek voor het verwijderen indienen zoals jullie aangeven (met de reden). Dan weten wij ook waarom ze haar topics wilt laten verwijderen. Er zijn inderdaad uitzonderingen waar we dan mee te maken kunnen hebben. In eerste instantie zet @emmaa dit niet bij haar vraag dus ik heb  in mijn eerste antwoord geen rekening mee gehouden met eventueel in gevaar zijn betreft anonimiteit. Op het moment dat we de topics verwijderen, zijn de reacties ook weg.

 

Veel plezier op het forum!

 

Groetjes,

 

Roos

De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Roos_De_Kindertelefoon ,

 

ik zou de volgende keer gwn al die info in één keer geven.

Dus wat jij in jouw eerste reactie schreef (goed uitgelegd, echt heel duidelijk) en ook dat je kunt vragen om een topic te laten verwijderen en natuurlijk ook in welke gevallen dit kan. Linkje erbij en klaar 😉

Dan zit je altijd goed, toch?

 

Dank je wel voor je reactie 🙂

 

Oh, nog iets, ik vind dat ze eigenlijk moeten stoppen met anti-Roos spullen te verkopen, want jij bent echt aardig en dat is niet leuk voor jou...al die anti-Roos  spullen moeten verboden worden….🙃

 

 

Gr. MickeyMouse 😎 ja, waar ik ben is het zonnig, maar voor jullie heb ik ook iets: ☔ ☂

@MickeyMouse 

 

@Roos_De_Kindertelefoon hoi, bedankt voor het antwoord.  ik zou het fijn vinden als mijn account verwijderd kan worden. 

is het dan nog mogelijk om na de verwijdering een nieuw account met hetzelfde email adres te maken?

 

alvast bedankt.

groetjes

Reputatie 4
Badge +2

@emmaa 

Sorry voor de late reactie! Maar ik lees dat je je account graag wilt laten verwijderen. Dat kun je aangeven in dit topic. Een moderator van De Kindertelefoon verwijdert dan jouw account.

Nadat je account is verwijderd kun je een nieuw account aanmaken. 

Let op: als je je account laat verwijderen, dan kunnen we dit niet meer ongedaan maken.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Laura _ ,

 

nog even voor de duidelijkheid.

de vraag was:

….  ik zou het fijn vinden als mijn account verwijderd kan worden. 

is het dan nog mogelijk om na de verwijdering een nieuw account met hetzelfde email adres te maken?

 

en het antwoord dat je gaf was:

Nadat je account is verwijderd kun je een nieuw account aanmaken. 

ik mis dus iets in het antwoord en misschien kun je dat ook nog even beantwoorden 🙂

 

Alvast bedankt 🙃

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 4
Badge +2

@MickeyMouse 

Hoihoi! 
Sorry, ik was inderdaad niet duidelijk genoeg. Maar wanneer je je account laat verwijderen kun je een nieuw account aanmaken met hetzelfde e-mailadres. 

Hopelijk is je vraag zo beantwoord! 

Reageer