Vraag

topic verwijderen

  • 27 July 2020
  • 7 reacties
  • 147 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Beste Kindertelefoon,

 

Zouden jullie dit topic kunnen verwijderen?

Ik heb het gevoel dat ik teveel informatie over mezelf vertel wat ik niet heel fijn vind.

En aangezien mensen er niet echt iets van kunnen leren, zou het denk ik best kunnen.


Dit topic is gesloten

7 reacties

Hey!

In de regels van de kinderTelefoon staat dat ze in principe geen topics verwijderen, dit omdat mensen er misschien alsnog wat aan zouden kunnen hebben en om het overzicht op het forum wat te bewaren.

Ik dacht wel dat ze topics kunnen anonimiseren of verwijderen (?) als je privacy ermee in gevaar komt.

Groetjes, Lot

Dat klopt,

Ze kunnen als jij dat wilt wel de topic aanpassen,  dus dat ze dingen uit je text veranderen of verwijderen, maar dat licht natuurlijk aan het team van KT (kindertelefoon)

 

Groetjes Gebruiker c 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo ,

 

je hebt er al een mailtje over gehad, maar ik zal het hieronder ook nog even zeggen: we hebben de herkenbare details uit je topic verwijderd. Zo hoef je niet bang meer te zijn dat mensen je snel zullen herkennen.

Let je de volgende keer goed op welke gegevens je op het forum zet?

 

Groetjes,

Marieke / De Kindertelefoon

Bedankt, en zal ik doen.

Zouden jullie mijn beide topics kunnen verwijderen, ik voel me dan iets beter in me vel, alvast bedankt. Want ik denk dat ik beter over sit soort onderwerpen beter privé kan praten met jullie

 

Groetjes Ruben

Zouden jullie mijn beide topics kunnen verwijderen, ik voel me dan iets beter in me vel, alvast bedankt. Want ik denk dat ik beter over sit soort onderwerpen beter privé kan praten met jullie

 

Groetjes Ruben

Misschien handig als je eerst de comments boven je leest... 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Ruben ,

 

wij verwijderen geen topics tenzij ze tegen de forumregels ingaan of tenzij jouw anonimiteit in gevaar is. Ik heb je topics even bekeken en je bent niet herkenbaar door je topics, ook worden er geen forumregels overtreden. We zullen je topics dus niet verwijderen.

Stel dat je je account wil laten verwijderen, dan komt er boven al jouw topics/reacties de naam Anonymous te staan, net als bij alle andere verwijderde accounts, en is dus niet meer te zien wie welke topics/reacties heeft geschreven. Als je dat wil, dan kan je dat aangeven in dit topic:

https://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/account-verwijderen-14650

 

Ik zal nu dit topic sluiten.

 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon