Vraag

Mijn verjaardag

  • 20 June 2020
  • 5 reacties
  • 179 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Bericht op eigen verzoek aangepast door De Kindertelefoon in verband met delen persoonlijke details.

 

Hey iedereen, vandaag is het mijn verjaardag en tot nu toe was deze dag echt super :D

Ik ben (leeftijd) geworden.

Toen ik vanochtend wakker werd gemaakt kreeg ik 4 cadeautjes:

(cadeautjes)

En 4: 45 minuten proefles vliegen!!!!(Gelijk vandaag) (In een Aero AT-3R, 2 persoons) 

Ik wil heel graag piloot worden dus ik was fking blij en had het niet verwacht!

Je ziet het: Ik mocht vliegen! (Voor privacy zal ik niet zeggen welke vliegveld ik naartoe ging)

Maar dus ik kwam aan op het vliegveld en er was eerst een Briefing. Toen kwam de instructeur en moest ik tot ziens zeggen tegen mn vader. (Rest van familie en oma zat op terras al met zicht op runway)

Dus op dat moment was ik wel fking zenuwachtig xD

Maar ik wil dus piloot worden later dus dit vond ik wel echt tof!

Toen we bij het vliegtuig waren gingen we erin en toen taxiïen naar runway, ik wist er al best veel van alle codes enzo. Maar dus we stonden voor de runway, nou ik heb nog nooit zo'n spanning meegemaakt. Oke dus toen gingen we opstijgen! Alle spanning was in 1 keer weg! Toen was het genieten. Toen we ongeveer op zo'n 1000 voet zaten (300 meter) mocht ik vliegen, het ging allemaal goed, ik ging over een pretpark heen en over mijn huis! Dus allemaal dat gevlogen was echt super vet, toen gingen we terug naar het vliegveld! We zaten achter 2 vliegtuigen. Toen waren we “in-line for touchdown” Dus toen gingen we landen, was een mooie landing wel. Toen was t opeens bloedheet weer door de luchtcirculatie. We hadden wel heel veel geluk met het weer! Maar dus daarna gingen we terug naar de Hangar. Toen zag ik mn vader weer in de briefing-kamer en ik zag hoe trots hij was! Toen keken we nog ff een stukje van de video die ze gemaakt hadden (Hele vlucht werd gefilmd). We kregen een chip mee, en toen gingen we weg! We zeiden tot ziens! Toen gingen we naar buiten en ff naar het terras waar mijn familie zat. Nog ff wat gedronken en toen gingen we weer naar huis! 

 

Wat een onvergetelijke dag! Zeker het beste verjaardag’s cadeau ooit! Ik ga dit zeker vaker doen en mijn ouders vonden het ook niet erg! Ik ben ze heel erg dankbaar hiervoor!

Nou dit was mijn verhaal voor vandaag!

 


5 reacties

Reputatie 2
Badge +1

hey @anoniemegast43 ,

Wat leuk te horen dat je zo’n leuke verjaardag heb gehad!!

Wat leuk om te horen en zo onverwachts in een vliegtuig is helemaal leuk natuurlijk! Fijn dat je het zo’n geslaagde dag vond, nog veel fijne reisjes toegewenst en nog ff een fijne dag deze 6 uurtjes

Groetjes mij

Hey @anoniemegast43 .

Zoals @Anoniemhulpje al zei . Heb je een leuke verjaardag gehad dus. 

Ook leuk dat het een verassing was,denk ik. En helemaal omdat je later piloot wil worden. 

Weet je al voor welk vliegtuig je later wil vliegen? En daar bedoel ik bijvoorbeeld een Boeing 747 .mee. 

Maar het was dus erg leuk!

En gefeliciteerd trouwens met je verjaardag!

✈️🛩️🛫🛬

Groetjes Gebruiker c 

Ps. Weet je al welke opleiding tot piloot wilt volgen?

De bekendste daarvan zijn de KLM Flight Academy (KLS), CAE-NLS (Nationale Luchtvaart School), Dutch Flight Academy (DFA) en Stella Aviation Academy. Er zijn ook drie opleidingen aan bekostigde hogescholen waar je - tegen extra kosten - je verkeersvliegbrevet kunt halen.

Hoi

 

Wat een coole verjaardag :slight_smile:  Gefeliciteerd trouwens. Wat tof dat je leuke cadeaus hebt mogen ontvangen, waaronder een proefles vliegen :airplane:

 

Succes nog, met je toekomstdromen als piloot :four_leaf_clover:  Ik wens je van harte het beste toe. Wie weet zit iemand die dit leest over enkele jaren wel bij jou in het vliegtuig, als passagier, en jij als piloot :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Hey @anoniemegast43 .

Zoals @Anoniemhulpje al zei . Heb je een leuke verjaardag gehad dus. 

Ook leuk dat het een verassing was,denk ik. En helemaal omdat je later piloot wil worden. 

Weet je al voor welk vliegtuig je later wil vliegen? En daar bedoel ik bijvoorbeeld een Boeing 747 .mee. 

Maar het was dus erg leuk!

En gefeliciteerd trouwens met je verjaardag!

✈️🛩️🛫🛬

Groetjes Gebruiker c 

Ps. Weet je al welke opleiding tot piloot wilt volgen?

De bekendste daarvan zijn de KLM Flight Academy (KLS), CAE-NLS (Nationale Luchtvaart School), Dutch Flight Academy (DFA) en Stella Aviation Academy. Er zijn ook drie opleidingen aan bekostigde hogescholen waar je - tegen extra kosten - je verkeersvliegbrevet kunt halen.

Beste @Gebruiker c bedankt! Het was idd een verassing.

Ik ga de flight school Zelf Vliegen doen, daar was ik ook gister. Deze flightschool heeft goeie reviews en aardig personeel. Ik ga een PPL opleding doen (Private Pilot License) Omdat deze €10.000 kost. Bij KLM Flight Academy kost het €120.000. Ik wil graag nadat ik mijn PPL heb gehaald (Mag vanaf mijn 17e) in Amerika wonen en daar sky dive piloot worden totdat ik genoeg uren heb gemaakt om te kunnen soliciteren bij KLM. 

Je vraag: “Weet je al voor welk vliegtuig je later wil vliegen?” Ik wil graag de Boeing 787 vliegen omdat de Boeing 747 helaas uit de vloot van KLM gaat, ivm met onderhoud kosten.

Hoi

 

Wat een coole verjaardag :slight_smile:  Gefeliciteerd trouwens. Wat tof dat je leuke cadeaus hebt mogen ontvangen, waaronder een proefles vliegen :airplane:

 

Succes nog, met je toekomstdromen als piloot :four_leaf_clover:  Ik wens je van harte het beste toe. Wie weet zit iemand die dit leest over enkele jaren wel bij jou in het vliegtuig, als passagier, en jij als piloot :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Bedankt! En dat lijkt me leuk haha!

Reageer