Reageren op e-mails



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten

29 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Je kunt geen gesprek voeren zonder 2 mensen.. Het is als grap bedoeld over die regels.
Het lijkt me sterk dat ze zich hier druk om zullen maken. Geven ze echt waarschuwingen omdat er een keer 5 berichten over en weer gegaan zijn? Lijkt me niet. Zeker niet als dat betekent dat je je account zou kwijtraken. Zolang je je nu maar gedeisd houdt zit je vast goed 😉.
Reputatie 2
Badge +9
Heey,

Je zou misschien ook nog kunnen gaan chatten met de KinderTelefoon. Want volgens mij kunnen ze het forum er gewoon bij pakken en dus mee kijken. Je kan dan tijdens de chat je verhaal doen zonder dat iemand het ziet ( ja de Kindertelefoon ofc.)

Ik vind het altijd wel jammer dat als ze een mail sturen dat je niet een antwoord kan terug sturen, of dat ze een mail hebben waarnaar je iets kan sturen.

Gr: Mr.S
@Daan
Vervelend dat het zo lastig is. Dit forum is speciaal bedoeld voor jongeren en vandaar dat wij ook geen e-mailadres hebben waarmee je contact kunt leggen met de moderators. Wel zou je terecht kunnen op de chat van De Kindertelefoon. Daar kun je ook persoonlijke dingen kwijt. Als het over dit forum gaat kun je dit toch het beste in dit topic plaatsen, dan proberen wij hierop te antwoorden en wordt het zo hopelijk duidelijk voor je.

Groetjes,

Luna, De Kindertelefoon
Badge +2
@ Daan, we zien dat je een vraag hebt over een mail die je hebt ontvangen. Het is inderdaad een no reply mail. Reageren kan alleen via een topic in over De Kindertelefoon Wat vervelend dat de uitleg in de mail niet duidelijk genoeg was. Je kunt hier je vraag stellen, probeer hem zo algemeen mogelijk te maken. Bv extra uitleg over een forumregel. Hopelijk is het zo mogelijk je vraag toch te stellen. Een evt tweede optie is dat je de datum van de mail hier geeft en dan kan een moderator er verder naar kijken.
Groet, Sandra, De Kindertelefoon.