Skip to main content

Ook ik ga afscheid nemen ❤️

• September 29, 2026
  • 14 reacties
  • 325 Bekeken

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+9

Hey allemaal,
Ik zei net in het topic van Diana dat ik inmiddels 18 ben. Ik denk dat het voor mij nu ook een goed moment is om het hier af te sluiten. Ook ik merk dat ik qua belevingswereld best wel verander. Wat ook de bedoeling van volwassen worden is natuurlijk ;)

Ik ga nu echt heel melancholisch klinken, maar het forum heeft toch veel voor mij betekend - als ik meelas, of door reacties die ik zelf kreeg - in de 4 jaar dat ik het voor het eerst tegenkwam. Toen als 14-jarig jochie dat zich echt nog niet zo goed kon uiten-en anderen kon steunen zoals veel hier al wel kunnen: respect..

Het zal dus ook wel raar zijn dat ik hier straks niet meer kom en ik ga het hier missen. En dan vooral een paar mensen waar ik toch een band mee voel. Het is lastig om dingen in je leven achter je te laten, dus ik merk eigenlijk dat het me ook wel raakt ook al heb ik jullie allemaal nog nooit gezien (of nou ja, dat denk ik).

Ik wil eigenlijk ook nog iets meegeven aan iedereen hier. Ik heb heel lang dingen waar ik last van had weggestopt. Waardoor dat allemaal ging opstapelen en ik op een gegeven moment nogal diep zat. Ik wou dat ik dit anders had gedaan maar ik kan dat niet meer terugdraaien. Maar ik hoop dat jullie niet hetzelfde doen. Iedereen verdient hulp en steun, we hebben elkaar in het leven nodig. Je kunt niet alles in je eentje fixen en dat hoeft gelukkig ook niet.

Bedankt aan iedereen die de moeite neemt of heeft genomen om anderen te helpen, ook voor de mensen van de Kindertelefoon ❤️

Liefs van mij <3 

14 reacties

Min123
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • September 29, 2026

Hey ​@Cantaloupe ! 

Gefeliciteerd nog! ( Geen idee wanneer je jarig bent maar ja ) het lijkt me zo raar om opeens een volwassen te zijn! 

Ik wil je heel veel geluk en blijheid toewensen.

Doei!!!! 

Liefs van mij

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • September 29, 2026

Hey, Ach lieverd jij ook al. Ik ben er echt een beetje verdrietig van dat jij en Diana afscheid moeten nemen. 🥲 Bittersweet want je bent jarig geweest ( hartelijk gefeliciteerd nog 😘) en nu volwassen en meerderjarig! En ook dat we jou nu moeten missen. De lieve schat die werkelijk altijd reageert, mij bemoedigde en steunde. Altijd 🍀 voor veel leden en voor mij. Ik ga jou ook echt missen en zal veel aan je denken. Je bent echt een lieve fijne sociale jongen die ik echt een topper vind. Dikke knuffel 🫂 heel lang, en alle liefde en geluk voor jou ♥️ je bent in mijn herinnering 4ever! 

Dag lieve ​@Cantaloupe  😘

Tover xxxxxx

Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • September 29, 2026

Besten ​@Cantaloupe je hebt in 4 jaar 663 mooien lieven en innovatieve reacties achter gelaaten wat betekent dat je  ongeveer 0,45 reactie per dag! 10 bages verdient en 25 topics gemaakt. Hopelijk heb je goeden herinneringen aan dit forum.

Ik ben nu ook 14 bizar eigelijk hoe kort het nog maar duurt totdat ik volwassen ben. gefeliciteerd met je 18e verjaardag.

Besten ​@Cantaloupe het ga je goed 

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • September 29, 2026

Hoi hoi lieve ​@Cantaloupe  Ik neem met hetzelfde weemoedige gevoel afscheid van jou als van ​@Diana  Ook jij bent een geweldige lieve en speciale parel waar we zoveel behoefte aan hebben en dat meen ik echt. Heel erg bedankt voor al je bijdragen hier en je begrip en zachte beslistheid. Ik zal jou ook missen en ik wens jou ook veel geluk en succes en dankjewel! Ook voor je wijze raad in dit afscheids verhaal. Het ga je goed ♥️🥰

Groetjes en veel liefs, Tartan XxXxX

Yusa
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • September 30, 2026

Hey lieve ​@Cantaloupe, 

Ik ga je heel erg missen... ja ik ben ook verdrietig 😓 sorry een slecht begin van deze reactie. Even opnieuw 

Je hebt me hier op het forum zo vaak geholpen, je reacties zijn gewoon altijd zo lief en je lijkt me een hele lieve, behulpzame jongen! 🙂 ik voel me altijd een stukje beter van jouw reacties. Topper 👍

Heel veel geluk en het beste van mij 🍀❤️

En natuurlijk een hele dikke knuffel en veel liefs :) 🫂

Diana
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • September 30, 2026

​@Cantaloupe  Tja, time waits for no one.

Mooi bericht. Je bent de afgelopen jaren echt een van de vaste gezichten geworden op het forum en het is altijd prettig geweest om je reacties te lezen.  

Ik vind het trouwens sterk dat je zo open bent over het wegstoppen van problemen en wat dat uiteindelijk met je heeft gedaan. Dat is precies zo'n inzicht waar andere mensen iets aan kunnen hebben. Hulp vragen is niet altijd makkelijk, maar je hebt gelijk dat niemand alles alleen hoeft te dragen.

En verder klinkt dit eigenlijk gewoon als een gezond afscheid: je merkt dat je verandert, je blik wordt breder en je bent toe aan nieuwe dingen. Dat hoort er ook bij.

Bedankt voor alle bijdragen hier en voor de steun die je aan anderen hebt gegeven. Ik wens je veel succes met alles wat nog komt. Knuffel, L

Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • September 30, 2026

Dag lieve, verstandige, fijne mooie man, ik vind het echt heel jammer dat (ook) jij afscheid neemt maar het is ook een mooie stap. Ik vind je een topper , een lieve en nadenkende jongen en we zullen je allemaal missen hier. Je was altijd als eerste om te klaveren zoals Tover terecht zegt, en ook om te bemoedigen, steunen en ideeën te geven. Kijk maar hoe hij reageert, zo mooi hoe jongens onder elkaar kunnen zijn is echt inspirerend en jij bent daar een voorbeeld in. Maar ook gewoon naar iedereen toe. Altijd helpend en altijd goed deed je het  hier. Lieverd, ik wens jou heel veel succes en ook plezier in je volwassen leven en je komt er zeker 😉😘❤️❤️❤️  

Dag lieve ​@Cantaloupe 

Groetjes Tjempie 😘

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+9
  • Topic-opener
  • Topper
  • September 30, 2026

​Hey,

Dankjulliewel voor de lieve reacties.. veel liefs en knuffel naar jullie ❤️❤️ Eigenlijk voelt het wel raar om te beseffen dat dit over mij gaat , het doet me wel wat.

En lieve ​@Yusa  je reageert helemaal niet slecht🫂

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • October 1, 2026

Hoi . Ook om jouw afscheid kan ik een traan niet tegen houden. Met grote bewondering zag ik je bijdragen hier elke keer komen. En je lieve inborst en de steun die je zo naturel aan andere kinderen gaf. Hoe jij en andere jongens en natuurlijk meisjes met elkaar communiceren hier is een voorbeeld voor anderen. Je bent een heel fijn en lief mens en ik wens jou een Gezegende weg toe met iedereen die jou lief is en lief heeft. Dag lieve jongen, nu man, het ga je goed! 😘

Liefde ❤️

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+9
  • Topic-opener
  • Topper
  • October 1, 2026

Ook jij dankjewel ​@Nngirl 🥰

Dobymeis13
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 4, 2026

Hi, lieve fijne beste ​@Cantaloupe 

Je afscheid raakt me ook. We zullen jou hier echt missen. Het ga je goed, lief prachtig persoon  ♥️ altijd voor iedereen een bemoediging en lief woord. Ik vind je een heel speciale jongen. Have a wonderful live! 😘🍀🫂

Doby xxx 

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+9
  • Topic-opener
  • Topper
  • October 4, 2026

​@Dobymeis13 🫂❤️

​@Boterbloempjee 

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • October 6, 2026

Ik zie dat je nog steeds klavertjes geeft lieve ​@Cantaloupe  🍀🍀❤️ wat een mooie manier om langzaam je afscheid in te zetten. Het raakt mij en ik vind het ontroerend. Een soort farewell vanaf de horizon die zo mooi verlicht is voor jou 😘 nogmaals veel liefs! 💑🫂

Tover 😘

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+9
  • Topic-opener
  • Topper
  • October 6, 2026

​@Tover01 Ja ik lees nog eventjes mee.. helemaal loslaten is toch best lastig 😊 Lief wat je zegt!!