Skip to main content

Ook ik ga afscheid nemen ❤️

• September 29, 2026
  • 2 reacties
  • 57 Bekeken

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+9

Hey allemaal,
Ik zei net in het topic van Diana dat ik inmiddels 18 ben. Ik denk dat het voor mij nu ook een goed moment is om het hier af te sluiten. Ook ik merk dat ik qua belevingswereld best wel verander. Wat ook de bedoeling van volwassen worden is natuurlijk ;)

Ik ga nu echt heel melancholisch klinken, maar het forum heeft toch veel voor mij betekend - als ik meelas, of door reacties die ik zelf kreeg - in de 4 jaar dat ik het voor het eerst tegenkwam. Toen als 14-jarig jochie dat zich echt nog niet zo goed kon uiten-en anderen kon steunen zoals veel hier al wel kunnen: respect..

Het zal dus ook wel raar zijn dat ik hier straks niet meer kom en ik ga het hier missen. En dan vooral een paar mensen waar ik toch een band mee voel. Het is lastig om dingen in je leven achter je te laten, dus ik merk eigenlijk dat het me ook wel raakt ook al heb ik jullie allemaal nog nooit gezien (of nou ja, dat denk ik).

Ik wil eigenlijk ook nog iets meegeven aan iedereen hier. Ik heb heel lang dingen waar ik last van had weggestopt. Waardoor dat allemaal ging opstapelen en ik op een gegeven moment nogal diep zat. Ik wou dat ik dit anders had gedaan maar ik kan dat niet meer terugdraaien. Maar ik hoop dat jullie niet hetzelfde doen. Iedereen verdient hulp en steun, we hebben elkaar in het leven nodig. Je kunt niet alles in je eentje fixen en dat hoeft gelukkig ook niet.

Bedankt aan iedereen die de moeite neemt of heeft genomen om anderen te helpen, ook voor de mensen van de Kindertelefoon ❤️

Liefs van mij <3 

2 reacties

Min123
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • September 29, 2026

Hey ​@Cantaloupe ! 

Gefeliciteerd nog! ( Geen idee wanneer je jarig bent maar ja ) het lijkt me zo raar om opeens een volwassen te zijn! 

Ik wil je heel veel geluk en blijheid toewensen.

Doei!!!! 

Liefs van mij

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • September 29, 2026

Hey, Ach lieverd jij ook al. Ik ben er echt een beetje verdrietig van dat jij en Diana afscheid moeten nemen. 🥲 Bittersweet want je bent jarig geweest ( hartelijk gefeliciteerd nog 😘) en nu volwassen en meerderjarig! En ook dat we jou nu moeten missen. De lieve schat die werkelijk altijd reageert, mij bemoedigde en steunde. Altijd 🍀 voor veel leden en voor mij. Ik ga jou ook echt missen en zal veel aan je denken. Je bent echt een lieve fijne sociale jongen die ik echt een topper vind. Dikke knuffel 🫂 heel lang, en alle liefde en geluk voor jou ♥️ je bent in mijn herinnering 4ever! 

Dag lieve ​@Cantaloupe  😘

Tover xxxxxx