Nieuwe ranks

  • 15 August 2018
  • 9 reacties
  • 300 Bekeken

Badge +4
Hoi allemaal,

We zijn van plan om een aantal nieuwe 'ranks' toe te voegen aan de huidige gebruikterstitels (weet de weg, praat goed mee, vaak actief, topper).

Er zijn steeds meer gebruikers met meer dan 500 reacties, daarom willen we een paar titels toevoegen, zodat er weer nieuwe ranks te bereiken zijn voor gebruikers die veel berichten posten.

We hebben een aantal ideeën voor namen.
Vul de poll hieronder in om te stemmen op jouw favoriete naam.
Je kan maar op één naam stemmen, maar we gaan waarschijnlijk 3 ranks toevoegen. De drie populairste namen kiezen we.

Heb je een idee voor een naam die er nog niet bij staat?
Post het in de reacties hieronder!

We zijn benieuwd naar jullie mening!

aanvulling n.a.v. reactie Pin: De poll is alleen zichtbaar op de desktopversie. Als je op de mobiele versie zit, druk je op het zwarte rondje met de witte streepjes rechtsboven in beeld. Daar is een optie met desktopversie. Als je daarop drukt kom je dus op de desktopversie en kun je dit topic opzoeken

Wat is jouw favoriete naam voor nieuwe ranks?


9 reacties

Waarschijnlijk goed om te vermelden dat de poll alleen zichtbaar is op de desktopversie. Als je op de mobiele versie zit, druk je op het zwarte rondje met de witte streepjes rechtsboven in beeld. Daar is een optie met desktopversie. Als je daarop drukt kom je dus op de desktopversie en kun je dit topic opzoeken. Dan is de poll wel te zien :)

Leuk dat we (ik :P) straks nieuwe titels krijgen! Ik heb gestemd :)

Gr. Pin
Reputatie 2
Badge +9
Leuk idee, ik heb ook gestemd!

Gr: Mr.S
Badge +4
Bedankt voor de aanvulling Pin!
Dat had ik niet eens door, ik zet het ook even de openingspost.

Nog een goed nieuwtje: we zijn bezig met wat vernieuwingen voor het forum (waaronder deze ranks), en straks zal er geen verschil meer zijn tussen desktop en mobiele versie. Nog even wachten tot het zo ver is. Ik zal binnenkort wat meer info posten over de vernieuwingen die er aan komen.

Groetjes Suzanne
Fijn dat er wat aanpassingen gedaan worden!
En dat de mobiele versie en dektopversie gelijk worden getrokken!
Verandere dan bijde versies, of word de mobiele hetzelfde als de desktop versie? ( of andersom?)

Ik heb ook gestemd!!
Top Idee! Uiteraard ook gestemt
En blij om te zien dat jullie intensief met het forum/de site bezig zijn!
Reputatie 3
Badge +8
Dit klinkt als een leuke toevoeging!
Uiteraard heb ik ook gestemd.
Badge +4
Bedankt allemaal voor jullie reacties tot nu toe, en fijn dat jullie het een positieve aanpassing vinden!

Zijn er nog meer mensen die hun stem uit willen brengen?
Ik heb het zojuist even gedaan, leuke ideen voor de namen en ook leuk dat er weer nieuwe komen.
Al gaan er 3 nieuwe ranks komen vanaf welk aantal reacties komen deze dan?
Nouja, 1000, 1500 en 2000/2500 zouden logisch zijn.
Dat zeggende zijn er redelijk wat mensen al wat verder, dus het zou zo kunnen zijn dat er een groter verschil tussen zit.

Reageer