nieuw ideetje

  • 16 August 2018
  • 7 reacties
  • 137 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
heyo,
ik had even snel een idee in mijn hoofd voor de site maar ik weet niet of dit mogelijk is en leuk,
maar misschien elke week/maand een reageerder van de week/maand gebasseerd op reacties of aanwezigheid?
ik wil niet zeggen dat wanneer je dit dan bijvoorbeeld bent alle andere reacties slecht zijn maar dit geeft die mensen dan ook weer een goed gevoel
Ik hoor graag hoe andere mensen erover denken

Ronald

7 reacties

Het is wel leuk als jij dat wordt natuurlijk,
Maar het worden waarschijnlijk heel snel dezelfde, omdat je gwn die paar mensen hebt die echt veel online zijn.
En het is vervelend als je heel erg je best doet om die reageerder van de maand te zijn, en dat het dan ineens toch iemand anders is.
Ja ik weet het zo dacht ik ook al maar ik dacht ik stel het gewoon voor en kijk wat andere ervan vinden, bedankt voor je mening
Reputatie 3
Badge +8
Het is inderdaad een oneerlijke strijd als er wordt beoordeeld op het aantal reacties en/of aanwezigheid (beoordeling op inhoud gaat ook moeilijk aangezien dit altijd subjectief is). Iemand die recent een account geopend heeft en in één maand tijd bijvoorbeeld 30 enorm behulpzame of steunende reacties plaatst zal geen kans maken terwijl diegene (waarschijnlijk) een goede kandidaat zou zijn. Bovendien word je d.m.v het behalen van rangs al 'beloond' voor het aantal reacties (en dus ook je aanwezigheid).

Ik denk overigens dat er geen enkele competitie gehouden moet worden aangezien dit kan leiden tot verschillen in status van gebruikers, oftewel hiërarchie. Ik denk dat iedereen gelijk moet zijn/zich moet voelen op dit forum, of je nou al 2 jaar actief bent of pas morgen een account aanmaakt. De 'nadelen' voor alle gebruikers wegen voor mij stuk zwaarder dan dat de gelukkige er voordeel van heeft.

Het is heel goed dat je met ideeën komt, want dat kan nooit kwaad. Overigens is het geen slecht idee. Ik ben er gewoon geen fan van, maar misschien anderen wel.
Ja jullie hebben ook helemaal gelijk dit was ook een even een snel idee dat opeens in me hoofd kwam en ik dacht ik stel het gewoon voor en kijken hoe mensen erop reageren
Vindt het idee ook veel te competitief
Dan zou het bijna een wedstrijd worden
Er was een periode hier op het Forum dat iedereen ineens zich heftig ging interreseren op De ranks, dus dat mensen ineens allemaal dingen gingen spammen onder topics om meer reacties te krijgen
Dat was natuurlijk onzin
Net zoals ik persoonlijk een Reageerder vd Maand onzin vindt
Daarmee wil ik niet zeggen dat jouw ideeen onzin zijn
Zodra iets in je hoofd schiet. Zeg het aub
Wellicht is het een top idee
Deze Alleen niet, maar dat maakt niet uit?
Ja ik had er niet al teveel over nagedacht om eerlijk te zijn, het kwam jn me hoofd en ik dacht ik zet het maar neer en kijk naar andere hun mening en nee dit was geen topidee?
Niet dat ik nu iets nieuws te melden heb, maar goed.

Ik ben het eens met de bovenstaande reacties. Ik denk dat alles wat je op het forum moet kunnen 'verdienen' (momenteel dus de rangen), voor iedereen haalbaar en gelijk moet zijn. Anders is het gewoon oneerlijk.

Een reactie van de maand klinkt wel leuk (en is ook leuk als je 'm ontvangt), maar ik vraag me af hoe je de winnaar wil kiezen. Als je afgaat op de inhoudelijk beste reactie, wordt dit onmogelijk, aangezien er in een maand te veel reacties worden gepost om ze allemaal te bekijken en daarbij is het kiezen van de inhoudelijk beste reactie altijd subjectief, zoals @Daan. al bijna letterlijk zei.

Als je kijkt op aantal, dan krijg je waarschijnlijk spammers die alleen uit zijn op de meeste reacties die maand. Dat willen we natuurlijk ook niet.

Reageer