Mobiele site van tell-me werkt niet

  • 15 February 2019
  • 3 reacties
  • 78 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,

Toen ik hoorde dat de Tell-me website ook van de kindertelefoon is, ging ik even op die site kijken. Maar de site werkt op mijn mobiel helemaal niet. Overal waar ik op klik doet ‘ie niks..

Later toegevoegd:

Kan er geen Kindertelefoon app gemaakt worden? Ook het nieuwe forum werkt nog steeds niet helemaal smooth, ik moet bijvoorbeeld als ik een bericht wil bewerken echt 100x klikken op mijn bericht voordat ik kan typen....

Groeten, FLB

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi FLB,

bedankt voor je input! Altijd goed als mensen even kritisch meekijken.
Ik heb zelf even op mobiel de site van Tell-Me bekeken, en bij mij werkt alles wel. Kan het aan instellingen op jouw telefoon liggen, of heb je misschien zwakke wifi?

Wat de KT app betreft, dat staat al langere tijd op ons verlanglijstje. Ik hoop dat er binnenkort tijd en geld vrijkomt om dit voor elkaar te krijgen. Eerst is dit nieuwe forum gemaakt namelijk.

Bij jou werkt het nieuwe forum nog niet goed zeg je.. dat is jammer om te horen. Ik heb het ook zelf eens uitgeprobeerd, zowel op laptop als op telefoon, maar ik hoef maar 1x te klikken als ik een bericht wil bewerken. Zou ook dit aan een instelling op je telefoon of aan zwakke wifi kunnen liggen?

Ik ben benieuwd of meer mensen hetzelfde hebben.

In elk geval hartelijk bedankt voor het melden!
Met vriendelijke groet,

Marieke / De Kindertelefoon
Ja, excuus, mijn WiFi was heel zwak. Alles doet het weer. Ik zal de volgende keer niet meteen meer klagen, haha 😉

Fijn dat jullie nadenken over een KT app!

Groeten, FLB
Reputatie 7
Badge +7
Hoi FLB,

oh, fijn om te horen dat het gewoon aan de wifi lag en dat het geen algemeen probleem is!
Vragen of opmerkingen blijven natuurlijk altijd welkom, geen zorgen, dat zien we niet als klagen hoor 🙂

Groetjes van Marieke / De Kindertelefoon

Reageer