Leeftijd

  • 15 September 2018
  • 6 reacties
  • 345 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,

Ik wordt over ongeveer een half jaartje 18 en ik vroeg me af of ik dan nog wel in het forum kan komen. Praten over deze topics helpt me tot de dag van vandaag nog steeds omdat ik niemand heb om mee te praten. Ik weet niet wat ik zou moeten doen als ik niet meer het forum in kan of kan chatten met de kindertelefoon.

6 reacties

Hoi,

Ik wordt over ongeveer een half jaartje 18 en ik vroeg me af of ik dan nog wel in het forum kan komen. Praten over deze topics helpt me tot de dag van vandaag nog steeds omdat ik niemand heb om mee te praten. Ik weet niet wat ik zou moeten doen als ik niet meer het forum in kan of kan chatten met de kindertelefoon.


Ik weet het niet uitzonderingen zijn mogelijk
Uitzonderingen zijn niet mogelijk.

Je kan als je 18 wordt gewoon nog 1 jaar op de KT. Als je 19 wordt, wordt je wel van het forum verwijderd!

^
Faster
Reputatie 7
Badge +7
Hallo,

nog even een antwoord vanuit de Kindertelefoon zelf :-)
Het klopt wat Faster zegt, de Kindertelefoon is er voor jongeren tot en met 18 jaar. Dat betekent dat als je 18 bent, je nog gewoon met ons in gesprek kan via telefoon, chat of forum. Wanneer je 19 wordt, dan kan dat niet meer. Je kan dan terecht bij een instantie voor volwassenen zoals bijvoorbeeld Sensoor.

Groetjes van Marieke / De Kindertelefoon
Hallo,

nog even een antwoord vanuit de Kindertelefoon zelf :-)
Het klopt wat Faster zegt, de Kindertelefoon is er voor jongeren tot en met 18 jaar. Dat betekent dat als je 18 bent, je nog gewoon met ons in gesprek kan via telefoon, chat of forum. Wanneer je 19 wordt, dan kan dat niet meer. Je kan dan terecht bij een instantie voor volwassenen zoals bijvoorbeeld Sensoor.

Groetjes van Marieke / De Kindertelefoon

Oke, dan zal ik daar wel op gaan kijken als het zo ver is. Bedankt voor de moeite
Heeft sensoor ook een forum?
Als het goed is , is men daar alleen te bereiken door hen te bellen, te mailen of te chatten.
Over een forum beschikken ze niet, of deze moet zeer goed verstopt zijn op de site.

Reageer