Vraag

komen er nog nieuwe subforums bij?

  • 24 February 2024
  • 21 reacties
  • 232 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

Zoals je waarschijnlijk aan de titel las komen er ooit nog subforums bij?

 

Voor de Kindertelefoon: hebben julie daar ideeën over of is dat privé?

 

Misschien kunnen leden van het forum ook ideeën onder dit Topic zetten als je die hebt?

 

Het is maar een idee hoor. Groetjes Tinker.fan


21 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hallo Tinker.fan,

 

Wat goed dat je meedenkt en  dat je deze vraag stelt! We gaan naar jouw vraag kijken en geven je zo snel mogelijk antwoord.

 

Groet,

Emma

De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +7

Er was een topic dat voorstelde om geloof als subforum toe te voegen, maar ik weet niet of dit ook echt gaat komen.

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 7
Badge +17

Goed punt @Tinker.fan ! Dat klopt @Anoniemxv  het voorstel was ( van @Tover01 ) om dat subforum dan ' levensbeschouwing ' te noemen :)

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @Anoniemxv,

Er was een topic dat voorstelde om geloof als subforum toe te voegen

Ik wilde nog reageren op dat topic waar dat idee werd gesteld, welk topic was dat (de naam)? Ik kan hem niet vinden!

Groetjes, Monkeyboy08 

 

Reputatie 7
Badge +7

Ik kan hem ook niet meer vinden. Als ik hem vind zal ik een linkje sturen

Reputatie 7
Badge +7

https://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/vraag-aan-de-kindertelefoon-83075  dit is het topic, maar zoals gewoonlijk werkt de link weer niet 

 

Toevoeging van de Kindertelefoon: Link doet het :)

Reputatie 7
Badge +3

Hallo allemaal,

 

We zijn nog druk bezig met deze vraag. Als er veel behoefte aan is kunnen er zeker nieuwe subfora bijkomen. Op dit moment is er vraag naar een subforum over geloof en levensbeschouwing. Daar nemen we volgende week, met veel vertraging, een beslissing over.

 

Zijn er nog wensen voor andere subfora die ontbreken? Dan nemen we dat volgende week mee in onze beslissing.

 

Groet, 

Luuk 

Reputatie 7
Badge +11

Ik weet niet of het handig is, maar misschien een subforum "Overig” want soms heb ik een onderwerp wat nergens bij past, dan is zo'n subforum wel handig.

 

Liefs,

  1.  
Badge

Hallo ik heb nog wel wat misschien hobby ofzo?

Hallo @Natureflower en @Anoniem123321 

 

Wat goed dat jullie meedenken! We gaan er naar kijken en geven  zo snel mogelijk antwoord.

 

Groet,

Anne - De Kindertelefoon

 

Reputatie 7
Badge +5

Hii! Ik vroeg me af of de kindertelefoon eigenlijk al een update voor ons heeft hierover? Want ben best benieuwd of er nieuwe subforums bij gaan komen eigenlijk😅

Groetjess van mij!

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @ItsJustMe , 

 

Dat kan ik me voorstellen! Ik ga dat even navragen aan mijn collega's die hier mee bezig zijn. We geven je zo snel mogelijk antwoord. 

 

Groetjes Kim (De Kindertelefoon) 

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @ItsJustMe ,

Goed dat je het checkt. N.a.v. de vraag over nieuwe subcategorieën, zijn we het met jullie eens dat niet alle onderwerpen nu onder een subcategorie te plaatsen zijn. We zijn daarom in gesprek binnen de organisatie om te kijken hoe we de categorieën mogelijk anders kunnen indelen en wat we kunnen toevoegen. Dit kunnen we alleen niet op hele korte termijn helaas. Maar al jullie tips en ideeën zijn ontzettend welkom en nemen we dan mee. We zullen jullie in dit topic op de hoogte houden over het proces. 

Mochten jullie hier nog vragen over hebben, dan horen wij dat graag.

Groet,

Carolien

Reputatie 7
Badge +7

Is er al iets kt?

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Anoniemxv ,

 

nog niet, dat kan helaas niet op korte termijn. Zodra Carolien meer weet, zal ze het laten weten.

groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +3

Hallo allemaal,

 

We begrijpen dat jullie op een antwoord wachten. Deze vraag heeft ook achter de schermen wat losgemaakt. We zijn namelijk breder aan het onderzoeken welke thema's en onderwerpen we veel zien bij De Kindertelefoon, op zowel het forum als bij de telefoon en chat. We willen dat vervolgens nog meer op elkaar aan laten sluiten. Op het moment dat we dat op een rij hebben gaan we naar de thema's en categorieën voor het forum kijken en hier mogelijk aanpassingen in doen. Wij hopen dit in juni concreet te kunnen maken dan horen jullie dus meer. 

 

Groet, 

 

Luuk

Reputatie 7
Badge +4

hoi forumleden en kindertelefoon-medewerkers wat fijn en ook wel cool dat julie hier dieper op in zijn gegaan! ik ben hesl erg benieuwd! 

ik vind het best wel grappig dat er op dit topic nog best veel reacties zijn gekomen! ( ben ik niet zo gewend heb af en toe het idee dat ik  niet zo beroemd ben op t forum🤣🤣 ) maar heel leuk! 

 

groetjes de blije smokey

Reputatie 7
Badge +5

Echt super dat iedereen achter de schermen hier zo serieus mee bezig is en dat jullie hier dieper op in gaan! Wil iedereen van de kindertelefoon echt een groot compliment geven voor al het harde werk en de communicatie met ons! Super goed bezig iedereen en ben heel benieuwd wat er uit gaat komen!😊

Groetjess en liefs van ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +10

@Luuk 

Komen er dan ook nieuwe badges bij? En krijgen die ook een nieuwe kleur?

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +7

Ik vind wel dat ze een compleet andere kleur dan moeten hebben. Want (volgensmij) hebben sommige badges dezelfde kleur en dat vind ik jammer. Dus misschien kan dat kt?

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Wees Jezelf Bij Noah ,

 

toen er in het verleden een nieuwe categorie bijkwam, kwam er ook een nieuwe badge bij inderdaad. Ik ga er dus vanuit dat er bij de nieuw te verschijnen categorieën ook nieuwe badges bijkomen.

Dat van die kleur is een goeie, @Anoniemxv , ik weet niet of dat kan want tsja, standaard format, maar ik geef het in ieder geval door voor op het lijstje.

 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Reageer