Is het misschien een idee als er een sub-forum komt genaamd “geloof”
zodat je daar al je vragen kan stellen over ALLE geloven
maakt niet uit waar je in gelooft
Ik ben zelf Christelijk
Is het misschien een idee als er een sub-forum komt genaamd “geloof”
zodat je daar al je vragen kan stellen over ALLE geloven
maakt niet uit waar je in gelooft
Ik ben zelf Christelijk
Hoi,
Wat een mooie vraag stel jij! Wat leuk dat je meedenkt om het forum te blijven verbeteren.
Het is met de huidige indeling inderdaad niet gemakkelijk om een onderwerp zoals dit in een categorie onder te brengen.
Ik geef jouw vraag door aan de community manager. We zullen hier zeker over gaan nadenken.
Groetjes, Mariska
Oké cool, ik ben benieuwd hoe het uit gaat pakken
Goed bezig! Ik ben ook christelijk en er moet ruimte voor zijn om erover te praten! Hopelijk gebeurt het ook!
ik geloof zelf nergens in en vind het ook niet echt nodig om een aparte plek te hebben.
mijn mening is niet omdat ik tegen het geloven ben ofzo, maar omdat als je een aparte plek voor de gelovers doet dan denk ik dus dat je dat doet omdat zij onder de rest staan of er juist boven.
als het bijvoorbeeld is: “wil christelijk zijn maar ouders niet” kan dat prima in een ander sub-forum
Hey, ik denk dat misschien het wat breder getrokken kan worden, bijvoorbeeld "levensbeschouwing", zodat ook humanisme, natuurvisie en andere overtuigingen een plek krijgen. Verder op zich geen gek idee. Wmb dan ook een apart sub forum voor bepaalde genitale lengtes en fysieke hulpmiddelen, dan zijn die ook mooi ingekaderd.
Liefs, Tover xxx
Voor de overzichtelijkheid is het misschien wel handig. Ik heb er verder ook niks op tegen of zo.
Ik sluit me aan bij
Levensbeschouwing is een goede titel. Ikzelf geloof niet, maar ik snap dat het fijn is om het in een bijpassend subforum te zetten!
Liefs,
M.
Uitstekend idee weer
Groetjes liefs Tartan X
Hallo allemaal,
We gaan dit idee bespreken en komen er begin februari op terug!
Groet,
Luuk
Is er al iets komen
Hoi
Ikzelf geloof niet, maar ik snap zeker dat het fijn is voor de mensen die wel geloven dat er een nieuw subforum komt.
Ik vind (net zoals veel anderen) dat levensbeschouwing een goede titel ervoor is!
Groetjes, Monkeyboy08
Hallo allemaal,
We voegen twee topics met een vergelijkbare vraag samen in één discussie:
Dit topic sluiten we daarom.
Luuk
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.