Vraag

Klavertje vier


Reputatie 6
Badge +2

Hoi! Ik heb een vraagje: Waarom geven jullie allemaal klavertjes vier? Ik bedoel niet dat je soms bij bijvoorbeeld herkenbare topic een klavertje vier geeft nee ik bedoel dat sommige mensen standaard een klavertje 4 geven bij elk topic. Is dit voor een badge ofzo? Alvast bedankt voor je antwoord!

-Ikweetgeennaam321


10 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hai @Ikweetgeennaam321 ,

 

Is dit een vraag aan de KT of aan andere gebruikers? Wij geven geen klavertjes vier, dat gaat volgens mij vanzelf. Of andere gebruikers geven het. Dat zullen we zo wel horen.

 

Groeten,

Britta van de Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +14

Hey, het betekent wat mij betreft, dus als ik er 1 geef, dat ik het eens ben met de reactie van diegene, of respect heb voor de reactie zelfs als ik het er niet mee eens ben maar de topic starter wel helpt.  Of ook als ik het een sterke reactie vind waar ik wat van leer. En een klavertje geven aan de topic is (nogmaals wat mij betreft)  omdat ik degene die de topic plaatst wil steunen in dat wat in de topic staat. Of medelijden heb, of waardering. Het is dus een soort steun betuiging of instemming. Klavertje vier staat voor geluk, dus ik wens dan iemand ook een betere situatie toe of meer geluk.   Ik lees altijd wel eerst wat er staat voordat ik een klavertje geef natuurlijk.

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +17

Wat @Tover01 zegt. Zie het maar als een like of upvote.

@Britta Ik heb echt wel eens klavertjes vier van KT mods gezien (zie screenshot) 😉

 

Reputatie 7
Badge +7

Hey @Ikweetgeennaam321 

In pricipe betekend het klavertje vier voorspoed, vertrouwen, liefde en geluk.

Als een je iemand een van de bovenstaande dingen 'wenst' kun je een klavertje vier geven, sommige mensen geven het sneller dan andere mensen. Ik weet bijvoorbeeld dan @Monkeyboy08 (die ik nogsteeds lang niet heb gezien😔) echt heel veel klavertje viers gaf.

Ik geef ze bijna nooit eigenlijk, heb ze maar op 3 topics geven en vrijwel altijd bij reacties met complimentjes of onder mijn eigen topics:

en m'n eigen topic 1x haha omdat ik mijzelf ook voorspoed, vertrouwen.. etc.. geef :)
Hopelijk is dat niet egoistisch ofzo haha
Ik heb 1 klavertje vier van Marieke gehad🤗

Liefs, ItzJustin

Reputatie 7
Badge +8

Hoi @Ikweetgeennaam321,

 

zelfde als @Tover01  en @tim16  en in topics die ik volg is het ook makkelijk om snel te zien welke reacties ik al heb gelezen. Maar belangrijkste als steun of dat je het eens bent die reactie.

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

PS ik geef jouw topic een klavertje, kijk maar van boven

Reputatie 7
Badge +13

Eigenlijk net als wat @Tover01 zegt.

Ik geef bijvoorbeeld een klavertje vier als ik iemand waardeer. Meestal ook om aan te geven dat ik er ook ben voor iedereen hier en ik wil aangeven dat ik het bericht gelezen heb.

 

Liefs @NoahLovesYou 

 

Reputatie 7
Badge +19

Hoi, helemaal eens met iedereen. Het is steun, waardering, eens zijn, (meer) geluk wensen. Liefde geven. Van mij uit dan.  Soms geven moderators idd ook een klavertje.  Dat is leuk vind ik. Dat bevestigt hun (toch al grote)betrokkenheid. En persoonlijk vind ik het leuk en al helpend om ze te krijgen :) 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 6
Badge +2

Oké ik snap het nu, heel erg bedankt voor de uitleg!!

Reputatie 7
Badge +13

Ik gebruik het vooral als "gelezen" .   Ook handig als er in een nieuw topic veel nieuwe reacties staan, dan weet ik al welke ik gelezen heb en welke niet. Topics geef ik eigenlijk nooit klavertjes

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 6
Badge +2

@ItzJustin  Ja 1 van die 3 is van 1 van mijn topics

Reageer