Hallootjes,
Ik heb zelf aardig wat interacties gehad met KT waar ze religieuze content beperken. Denk aan links, video's etc. Dan verwijderen ze bepaalde delen van mijn reactie. Zelfs hebben ze een paar keer hele topics van mij weggehaald. Het verschilt per moderator. Dat mag wat beter, vind ik.
Daartegenover staat dat ze 'Levensbeschouwing' hebben geopend en dat is wel mooi om te zien.
Salam
Hey,
Hier op het forum vind ik het een duidelijk en goed systeem. Fijne gesprekken maar af en toe wordt er iets te streng gemodereerd vind ik.
In de chat vind ik dat ze heel erg openstaan voor je vragen/verhaal soms helaas geen plek..
Liefs
Anoniem789
Bij mij zijn ook de helft van mijn topics verwijdert ofzo
Heyy,
Ik ervaar momenteel weinig negatiefs aan het forum en ben blij met hoe het nu gaat. De regels zijn duidelijk, de sfeer is goed en de moderatoren doen het ook goed! Misschien dat er hier en daar wat minder streng gecontroleerd mag worden op bepaalde topics en de check kan soms misschien wat soepeler en sneller, maar dat blijft natuurlijk ook mensenwerk. Over het algemeen vind ik dat de kindertelefoon iig een fijn platform is!
Liefs, ItsJustMe <3
Hii,
Sluit me aan bij @ItsJustMe. En fijn dat het vanavond echt heel snel gaat, dus compliment daarvoor!
Liefs
Ik vind die sexstopics teveel en dat is echt een nadeel. Verder ben ik helemaal tevreden over het forum. De sfeer is goed, modereren gaat meestal wel snel en ze reageren snel op emails (dat deden ze toen ik er net was echt niet). Dus compimenten voor de KT!
Heb alleen ervaring met het forum. Bellen heb ik nooit gedaan. Als je door de overdosis aan sekstopics heen kijkt is het best een prettig forum waar gelukkig ook plaats is voor luchtige topics. Verder sluit ik me aan bij @ItsJustMe
Ik heb zelf aardig wat interacties gehad met KT waar ze religieuze content beperken. Denk aan links, video's etc.
@Salam Dat is volgens niet per se omdat het religieuze content is hoor. Ik heb ook wel eens een youtube video proberen te plaatsen (niet religieus) en die werd geweigerd omdat KT niet in kon staan voor de inhoud. Dat was iig de uitleg die ik kreeg.
Ik vind dat de moderators het geel goed doen! Voor mijn gevoel worden er helemaal niet zoveel topics/reacties verwijderd/aangepast en de check is ook heel snel! Zeker nu ik dit typ volgensmij :)
Groetjes Lupus
@tim16 Het klopt wat je daar zegt. Ik vertel je wel later wrm ik zei dat religieuze content beperkt wordt. Het klopt idd dat ze soms de inhoud niet kunnen verifiëren, dus drm niet posten.
Salam
Ik vind de kindertelefoon chat/telefoon nummer goed! Alleen kun je niet altijd op de chat, omdat die soms best vol zit. Verder is het forum goed. Ik vind wel dat er te veel sekstopics zijn, en dan vraag ik me soms af wat de moderators denken. Maar verder is het goed werk van de kindertelefoon!
Groetjes, FurReality