Kindertelefoon suggestie

  • 24 April 2024
  • 6 reacties
  • 171 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Dat je op het forum ook iemand een prive bericht mag sturen en daarin bijvoorbeeld je discord mag delen ofz

 

Het is heel vervelend dat de kindertelefoon alles censored :(

En haal pls die 2763 uur durende wachten tot beoordeling van moderator weg

 

Topic verplaatst door De Kindertelefoon naar juiste categorie ‘Over De Kindertelefoon ‘.


6 reacties

Hallo @straight 

 

Wat goed dat je meedenkt! We gaan naar jouw vraag kijken en geven je zo snel mogelijk antwoord.

 

Groet,

Anne - De Kindertelefoon

 

Reputatie 7
Badge +17

Ik kan het antwoord wel raden 😉  Er is al heel vaak gevraagd of privé berichten op de een of andere manier kunnen en KT heeft steeds gezegd dat dat never nooit gaat gebeuren op wat voor manier dan ook. Gewoon omdat het risico te groot is dat er dan contactgegevens worden uitgewisseld (mensen hebben hier ook wel eens gevraagd of ze hun discord mogen delen, dat mag dus ook sws niet).

Die check op de berichten kan irritant zijn en er is veel discussie over geweest maar KT heeft duidelijk gemaakt dat de check blijft. Het gaat al wel veel sneller dan toen de nieuwe check net was ingevoerd. Maar ja, als je graag wilt dat berichten direct gepost worden zit je hier verkeerd ben ik bang

Hier kun je lezen waarom alle berichten eerst gecheckt worden

 

Reputatie 4
Badge +3

Ik zou dit niet toelaten want dan krijgen we allrlei problemen dat je je gegevens deelt met iemand die je niet kent

Reputatie 7
Badge +8

Kijk, ik snap het wel, want als iemand heel goede tips geeft je graag met die persoon in contact wil komen. Dus ik vind het wel jammer. Maar ja, ik ga ook weer niet in protest

Reputatie 7
Badge +3

Hallo,

 

Het beleid van het forum is dat we alles alleen openbaar bespreken. We vinden het belangrijk dat  het forum een veilige plek is voor iedereen. Privé contact en het mogelijk uitwisselen van gegevens onderling kan voor risico's zorgen, helaas kan iemand zich toch anders voordoen dan wie diegene is. We zullen de mogelijkheid om privéberichten te sturen dan ook niet gaan gebruiken. 

 

Groet, 

Luuk

Reputatie 7
Badge +12

@Luuk  dat is begrepen! Zoals u zegt klopt wel, je weet het idd maar nooit. Dat is jammer maar ik snap u wel. Helaas maar logisch. Danku voor de uitleg. 

Liefs Tover xxx

 

Reageer