Vraag

Kindertelefoon

  • 3 June 2019
  • 3 reacties
  • 163 Bekeken

Badge
hoi kindertelefoon
vandaag (3 Juni) had ik met iemand gepraat van de kindertelefoon om half 12 in de ochtend en dat gesprekje ging eerst goed het ging over een meisje waar ik verlieft toen werd ik een beetje boos toen zei ik dat ik iets ging doen wat niet leuk was bij de gene waar ons gesprekje over ging en toen vond die mevrouw of meneer van de kindertelefoon dat niet zo leuk dat ik dat zei want ze zei ik ga de chat afsluiten want ik dacht dat ik een heel lief jongetje op de chat had maar nu zeg je opeens zoiets en de mevrouw of meneer van de kindertelefoon vond het een beetje vreemd dat ik opeens dat zei en ze zei ook wat zullen je ouders wel niet denken als ze weten dat hun kind zulke dingen zegt en ik snapte die mevrouw of meneer wel dat die zo reageerde want wat ik zei was niet zo leuk en aardig maar ik meende het niet en ik zei het zo maar uit het niets opeens uit boosheid en ik bedoelde het echt niet zo en ik meende het echt echt echt niet dat meen ik echt echt echt met heel mij hart en mevrouw of meneer van de kindertelefoon als u dit leest en u weet wie ik ben sorry voor wat ik zei in het gesprek en sorry dat ik opeens zo vreemd deed en sorry dat ik u mischien liet schrikken en sorry dat u mischien een beetje boos was of was geschrokken en ik vond u heel lief en ik meende het niet wat ik zei over dat meisje dus echt sorry sorry sorry en het spijt me 🙂💚

Groetjes Finney
11 jaar

3 reacties

faka met jou😂
Badge
@Iemandmetvraag met mij gaat alles goed me jou?
Reputatie 2
Badge +2
Hoi,

Dank je wel voor je berichtje. Wat aardig dat je op deze manier je excuses aanbiedt.
Het kan inderdaad voor De Kindertelefoon soms wat vreemd zijn als we een goed gesprek hebben en er opeens een hele andere reactie komt. Wij zijn dan ook wat verbaasd. Fijn dat je nog laat weten dat dit niet je bedoeling was.

Met vriendelijke groet,
De Kindertelefoon

Reageer