Kan je iemand rapporteren?


  • Anonymous
  • 0 reacties
De titel spreekt voor zich
Kan je iemand rapporteren bij jullie
Want er is 1 persoon hier op het forum die net zo goed Nederlands kan als een kleuter en lulverhalen vertelt
Nou kan ik er wel tegen als mensen lulverhalen vertellen maar dan is het voor anderen ook altijd duidelijk
Nu zijn er echt forumleden die haar willen helpen maar ze ontwijkt altijd vragen en dat zit me dan een beetje dwars
Het kan ook zijn dat ze bijvoorbeeld echt geen Nederlands kan, bijvoorbeeld buitenlands, of mentaal niet zo sterk ontwikkeld aardig gezegd maar dat zou handig zijn te weten
Maar voor in het algemeen is de vraag eigenlijk, als de kindertelefoon bijvoorbeeld is een keer iets over het hoofd ziet, kan je dan aangeven van dat jij vindt dat dat echt niet kan?
Thx Angovis

11 reacties

Hoi Angovis!

Wanneer je ingelogd bent zie je boven elke reactie bij een topic een vlaggetje staan. Als je op dit vlaggetje klikt kun je iemand rapporteren en daarbij ook aangeven waarom je vind dat iemand gerapporteerd moet worden.

Ik hoop dat je zo genoeg antwoord hebt op je vraag!

Groetjes,

Loes van de Kindertelefoon
Oh ja dankje nooit opgevallen eigenlijk
haha deze vraag had ik ook ^^ stoorde ik me inderdaad ook aan ...
Ben ik zo blind of zijn die vlaggetjes er niet meer? Bij de topic 'Schelden met autist' loopt iemand autisten keihard uit te schelden. Dat zou ik graag rapporteren.
Beste Pin,

Ik heb de reactie weggehaald en de gebruiker heeft een waarschuwing gekregen. Dankjewel voor je oplettendheid op het forum.

Groetjes Quirine
Zijn de vlaggetjes er ook op de versie van je telefoon?
Reputatie 7
Badge +7
Hallo MensPersoon,

nee, helaas is het ( nog ) niet mogelijk om een andere gebruiker te rapporteren via de mobiele site. Deze vraag is neergelegd bij het management en we hopen dat het binnenkort aangepast kan worden.

Groetjes van Marieke
De Kindertelefoon
Hallo medewerkers van de kindertelefoon,

Ik heb net op dit forum een persoon gezien met de naam 'kankerjood'. Ik vind dat niet niet kan en volgensmij is dit ook tegen de regels van het forum.

Kunt u dit persoon van dit forum afhalen, aangezien dit ook niet mag, heb ik gelezen.

Suzan (14)
hallo Kindertelefoon,

Misschien kunnen jullie gelijk ook even naar https://forum.kindertelefoon.nl/members/non-binarypotato-25518 kijken.

Die staat hier sinds 12.17 uur al met een (van internet gestolen? http://www.kiezenmetpassie.nl/pages/certificering) profielfoto op het forum.

Gelijk maar even de comments en profiel checken, wie weet staat er wel iets wat niet aan de forumregels voldoet

Gr. JJ
Reputatie 7
Badge +7
Hallo Suzannevdb en JJboy,

bedankt voor jullie meldingen, zoals jullie al in jullie mailbox hebben kunnen lezen heb ik actie ondernomen.
Ook op de andere melding van Non-Binary Potato plus foto.

Zouden jullie in het vervolg willen rapporteren door op het vlaggetje te klikken, en niet door het in een ander topic te plaatsen? Dan blijft het overzichtelijker.

Het is helaas nog niet mogelijk om te rapporteren met het vlaggetje via de mobiele site, alleen via de desktop site. Als je niet op de desktopsite kan / wil inloggen, maar toch wil rapporteren, maak dan even een nieuw topic aan in rubriek 'Over de Kindertelefoon' met in de titel het woord 'Rapporteren'.

Bedankt alvast !
Groetjes van Marieke
De Kindertelefoon
Hoi Marieke,

Bedankt voor het verwijderen van het account.
De volgende keer zal ik inderdaad op het rode vlaggetje klikken!

Groetjes,
Suzan (14)

Reageer