Vraag

Kan er niet demi-boy of demi-girl staan bij geslacht?


Reputatie 7
Badge +11

Hallo allemaal,

 

Ik zou het fijn vinden als ik bij mijn profielpagina mijn gender (geslacht) kan aanpassen naar demi-boy want er staat niet demi-boy of demi-girl.

Ik ben zelf een demi-boy. (Je mag me ook jongen noemen) En ik zou het fijn vinden als ik mijn gender kan aanpassen naar demi-boy.

 

Hopelijk kan dat.

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 


46 reacties

Reputatie 6
Badge +3

@Wees Jezelf Bij Noah

Goed dat je het checkt! We zijn hier idd nog mee bezig, maar hopen snel antwoord te kunnen geven. 

Groet,

Carolien

Reputatie 7
Badge +8

Is er al iets @kt?

Reputatie 7
Badge +12

Ik vind dat idee van Tartan wel mooi. Gewoon "anders, namelijk........".  Of als het woord anders gevoelig is :  "ik ben ..........." 

Dan kan iedereen het zelf invullen en domme dingen worden dan verwijderd door de moderators want die checken het. Of kunnen er voor waarschuwen. 

Liefs, Tover xxx

Reputatie 7
Badge +8

Ff een ideetje, misschien dat je geslachtsverandering dan eerst door de check gaat? Dus als ze invullen "iet anders namelijk: ...." Dat dat eerst door de check gaat. En niet dat er staat namelijk: kut" ofzo iets

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 7
Badge +11

Is er al duidelijkheid?

Als dat er niet is, wanneer is er duidelijkheid?

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 6
Badge +3

@Wees Jezelf Bij Noah 

Goed dat je de vraag stelt! Nee er is helaas nog geen duidelijkheid. We komen begin volgende week met een antwoord wanneer we hopen meer duidelijkheid te geven. 

Groet,

Carolien

Reputatie 7
Badge +3

Hoi @Wees Jezelf Bij Noah ,

 

We hebben een optie in het profiel toegevoegd waarin je zelf aan kan geven wat je bij gender in wil vullen. Het is nog niet helemaal zoals we het het liefst willen, maar hopelijk is dit voor nu voldoende? Je kan het in je profiel aanpassen.

 

Groet, 

 

Luuk

Reputatie 7
Badge +8

Ik had nog een ideetje wat ik al eerder zei, is dat als je iets invult het eerst door de check gaat

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 4
Badge +2

Hai Anoniemxv,

Bedankt voor het meedenken. Inderdaad zullen we het checken wat er is ingevuld.

Groetjes, Karin De Kindertelefoon.

Reputatie 7
Badge +8

maar gaat het door de check? Of niet?

 

Reputatie 7
Badge +12

Dag @Karin_  en  @Luuk , en alle moderatoren. Mooie oplossing, danku daarvoor! 

Liefs Tover xxx

Reputatie 1
Badge

Hoi, @Anoniemxv  

Goeie vraag, ik heb de vraag doorgespeeld naar de community manager. Hopenlijk geeft die jou zsm antwoord op je vraag!

Groetjes Lies van de Kindertelefoon.

 

Reputatie 7
Badge +12

Hai Anoniemxv,

Bedankt voor het meedenken. Inderdaad zullen we het checken wat er is ingevuld.

Groetjes, Karin De Kindertelefoon.

Zo te zien wel 😉

Reputatie 7
Badge +8

Ik bedoel, checken ze gewoon af en toe, of gaat het eerst door de check zoals een reactie of topic

Reputatie 7
Badge +11

@Luuk 

Bedankt!

Ik heb het veranderd in:

Demi-Boy (Jongen)

 

Is dat goed?

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +11

Wie gaat er hier nu eigenlijk allemaal z'n naam aanpassen?

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +3

Hallo @Anoniemxv,

 

Ik bedoel, checken ze gewoon af en toe, of gaat het eerst door de check zoals een reactie of topic

We snappen je vraag m.b.t. de check. We kunnen en willen hier i.v.m. de veiligheid van het forum geen inhoudelijk antwoord op geven. Uiteraard zullen we ervoor zorgen dat het forum veilig blijft. Mocht deze aanpassing toch tot onveiligheid leiden dan zullen we daarnaar moeten handelen. 

 

Groet, 

Luuk

Reputatie 7
Badge +3

Hallo @Wees Jezelf Bij Noah,

 

Fijn dat je het al hebt kunnen aanpassen en dat je nu kunt aangeven wat voor jou belangrijk is! Helemaal goed zo!

 

Groet, 

Luuk

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, ik ben het met @Tover01  eens, mooi opgelost zo! @Luuk  en collega's, Fijn dat jullie hierin zo tegemoet gekomen zijn. Bedankt voor dit! 😍👍

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +11

@Tartan14 

Ga jij je naam dan aanpassen?

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Wees Jezelf Bij Noah  nee hoor dat is in mijn geval niet nodig maar voor degenen die dit graag willen vind ik dat de Kindertelefoon dit heel goed heeft opgelost. Mooi voorbeeld van hoe ideeën kunnen worden gerealiseerd. Maar ik wil niet off topic gaan ☺️

Groetjes liefs Tartan X 

Reageer