Vraag

Is er uberhaupt nog iemand op dit forum

  • 24 June 2023
  • 28 reacties
  • 267 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Idk maar het lijkt ineens uitgestorven hier. laat effe reactie achter als je er nog bent.


28 reacties

Whahaha ik ben er nog hoor! Ben alleen druk met school (toetsweek) en aan het genieten van het mooie weer! Nog 2 weken en dan heb ik lekker vakantie, hoef volgende week alleen nog maar boeken in te leveren en sportdag, week erna cijferlijst ophalen en klaarrrrrrrr!!!

Maar je hebt wel gelijk, tis idd rustig, denk dat iedereen (of iig meerdere) lekker van de zon genieten...

Reputatie 7
Badge +7

Hii! K ben er nog ook nog hoor:) Ik was lekker aan het zonnen;)

Liefs x Banaantje <3

Reputatie 7
Badge +4

Ahahahh

Reputatie 7
Badge +12

Ik leef ook nog! Ik ben er gewoon.

-OnlyMe

Reputatie 3
Badge +3

Ben er ook nog

Reputatie 7
Badge +17

Ben er ook nog wel hoor. Ben nu gewoon meer buiten met dit weer. Dat zullen er wel meer zijn, vandaar dat het wat rustiger is.

Reputatie 7
Badge +7

Ik ben er ook gewoon hoor. Ik ben alleen niet meer heel actief vanwege school en begeleiding

Reputatie 5
Badge +1

Ik kom me ook nog effe melden 😊

Het is dus niet zo leeg als je dacht… XD

xxLittleMe

Reputatie 3
Badge +1

Thanks voor antwoorden. Als er iets mis is kan je altijd bij mij terecht. Ik dacht echt dat er bijna niemand meer was hahaha

 

Hey,

Ik ben er nog, alleen ik zit in de weekenden altijd minder op het forum,  anders krijg ik problemen.

Adios!

Ik ben er wel,  maar ben ontzettend veel aan het leren.  Mijn toetsweek begint donderdag en ik wil graag over dus ff strijden

Badge

Ben er!!

Reputatie 7
Badge +4

Ik ben er ook nog, ik reageer eigenlijk alleen s'avonds of s'ochtends. 

Reputatie 3
Badge +1

nogmaals thanks voor het melden.

Hi 😎 ik ben er nog hoor!

En geef altijd antwoord op hèèl veel verschillende soorten topics dus als wat je poost ik zal proberen te reageren.

 

Reputatie 7
Badge +4

hey ik ben er ook nog hoor ik ben met dit mooie weer alle paarden steeds aan het afsproeien dan hebben hun ook een beetje verkoeling😊

Reputatie 4
Badge +1

Ben er!!

Het valt mij idd ook op dat er veel dingen allemaal van 5jaar geleden enzo zijn😂

Reputatie 7
Badge +17

Tja, soms heb je nieuwe leden die op oude topics gaan reageren. Niet echt zinvol meestal. Maar ja, het is ook niet tegen de regels.

 

Reputatie 7
Badge +9

Ben er!!

Het valt mij idd ook op dat er veel dingen allemaal van 5jaar geleden enzo zijn😂

Ja, ik heb welleens gehad dat ik op een topic reageerde en dan lees je dat het 4 jaar geleden was🤦‍♂️

Tja, soms heb je nieuwe leden die op oude topics gaan reageren. Niet echt zinvol meestal. Maar ja, het is ook niet tegen de regels.

 

Meestal niet zinvol, maar soms hebben mensen er wel wat aan. Als ik nieuwsgierig ben naar iets, dan zoek ik een oude topic op en ga die effe doorspitten, als er dan recente reacties bij staan is het wel wat recenter. Dus niet echt nutteloos altijd. Wat een zins-opbouw is dit weer 🤣

Ik ben der ook nog hoor! Minder actief als eerder, maar ben er nog wel!

-Cody (Ikke13)

Reputatie 7

ik ben er ook nog!

Reputatie 3
Badge +1

Hi 😎 ik ben er nog hoor!

En geef altijd antwoord op hèèl veel verschillende soorten topics dus als wat je poost ik zal proberen te reageren.

 


Thx, heb trouwens nieuwe geplaatst!

Reputatie 3
Badge +1

Ja, ik heb welleens gehad dat ik op een topic reageerde en dan lees je dat het 4 jaar geleden was🤦‍♂️


same

Reputatie 4
Badge +4

Jo ik ben er ook nog.

maar wat je zecht. Soms lijkt het wel uitgestorven ja. Haha 

Reageer