Vraag

Is er storing bij De Kindertelefoon?

  • 21 June 2023
  • 5 reacties
  • 66 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi,

Ik wilde vanmiddag chatten met de KT, maar heb echt meerdere keren langer dan 15 minuten  moeten wachten en nog steeds was er niemand beschikbaar? En toen er eindelijk iemand was, lukte het gesprek niet want ik zag geen tekst verschijnen bij de KT, alleen dat groene tekstballonnetje? Is er storing? Want dan weet ik dat ik het niet tig keer hoef te proberen 😊


5 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @TikTak , 

Voor zover wij weten is er geen storing bij de KT. Soms kunnen de wachtrijen inderdaad erg lang zijn en moet je helaas in dit geval langer dan 15 minuten wachten. Vervelend om te horen dat het niet lukte toen je eindelijk aan de beurt was. Ik zou je aanraden om het nog eens te proberen, het zou goed moeten gaan! 

 

Groetjes, Meike (De Kindertelefoon)

Reputatie 7
Badge +9

Misschien was er veel traffic op je internet die dag? Kan aan heel veel dingen liggen, probeer het maar anders opnieuw

@Meike04 het is niet meer gelukt, zelfs niet toen ik bij een vriendinnetje was… Bij haar kregen we dat scherm waar je met elkaar typt maar voor de helft te zien en hebben we na 35 minuten alles maar weer afgesloten. Probeer het vd week nog wel een keertje.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @TikTak ,

 

jammer dat het niet gelukt is. Hopelijk lukt het een volgende keer wel weer.

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

@Marieke het is nog niet gelukt, maar er is vandaag dan wel storing want dat kreeg ik te zien nadat ik op chatten had geklikt.

Reageer