Vraag

ideetje voor de kt


Reputatie 7
Badge +13

Als ik net een nieuw topic geplaatst heb maar eronder "Groetjes mij @Anoniemxv " krijg ik een melding omdat iemand mij genoemd heeft (ik dus). Als ik daar op klikt kom ik op een pagina die zegt "webpagina niet gevonden. Check of de link geen spelfouten heeft of ga naar het hond menu ​​​​​​. " Ofzo iets. Ook staat er stuur een mail naar "@no_replay Kindertelefoon" ofzo iets. Maar kan er niet veel beter staan dat het nog in de check staat inplaats van dit?

Groetjes mij @Anoniemxv 


14 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hai @Anoniemxv,

 

Dit geef ik door aan de communitymanagers. Raar als er staat dat je een mail naar @no_replyKindertelefoon meot sturen want daar reageren we niet op.

Dank voor je opmerking!
 

Groetjes,

 

Britta van de Kindertelefoon

 

 

Reputatie 7
Badge +13

Dit krijg ik

Reputatie 6
Badge +3

@Anoniemxv 

Goed dat je deze vraag stelt! De link gaat naar het topic dat je gestart bent. Wanneer de naam van het topic is aangepast of is verwijderd, klopt de link niet meer en krijg je de melding dat pagina niet gevonden kan worden. Ik kan mij voorstellen dat de melding van het no-reply mailadres verwarring geeft. We gaan dit aanpassen in het forum@kindertelefoon.nl adres. Je kunt hier naar toe ook een mail sturen waarin je aangeeft om welk topic het gaat. We zoeken dan verder voor je uit hoe het komt dat de link niet werkt.

Groet,

Carolien

 

Reputatie 7
Badge +13

@Britta , als ik "groetjes mij @Anoniemxv " stuur, krijg een een melding dat iemand mij getagd heeft. Als ik daar op klikt en het topic is nog niet online dan kom ik op die pagina

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Anoniemxv ,

 

Nu nog steeds? Dan geef ik het weer door.

 

Groetjes, Britta van de Kindertelefoon

 

Reputatie 7
Badge +13

Ff kijken, ik maak ff een topic dan. Anders kan ik die melding niet krijgen 

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 7
Badge +13

@Britta :

 

Reputatie 6
Badge +3

@Anoniemxv 

Wil je de mail die ontvangt mailen naar forum@kindertelefoon.nl? En daarbij ook het topic waar je in gereageerd hebt? Dan kunnen wij goed voor je uitzoeken waar het misgaat. 

Alvast bedankt!

Groet,

Carolien

Reputatie 7
Badge +13

@Carolien_ , ik krijg het alleen als ik mezelf in een topic getagd heb en het topic is nog niet online.  Ik had ff een test topic gemaakt die nooit online is gekomen en dus kan ik zo bij die pagina. https://forum.kindertelefoon.nl/topic/show?tid=86901

 

@Anoniemxv

Hoi!

Carolien heeft gereageerd en gevraagd forum@kindertelefoon.nl te mailen (zie boven), zou je dat alsjeblieft willen doen? 

Dan kunnen wij goed voor je uitzoeken waar het misgaat. 

Alvast bedankt!

Groet,

Anne - De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +13

O zo. Ik begreep hem even niet maar ik zal het doen

Reputatie 7
Badge +13

Hoi Kindertelefoon,

Het is nu nogsteeds en ik heb nog geen reactie op mijn mail, terwijl ik doe 10 dagen geleden gestuurd heb. Dus gaan jullie het nog aanpassen?

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Anoniemxv ,

 

de collega moderator van gisteren heeft jouw melding doorgestuurd naar de community manager. Het kan even duren voor je antwoord hebt. Zou je verdere vragen hierover via de mail willen doen?

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

 

Reputatie 7
Badge +13

Was gewoon benieuwd of die wel verwerkt was

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reageer