Ideeën voor het forum

  • 15 August 2017
  • 31 reacties
  • 1586 Bekeken


Toon eerste bericht

31 reacties

Hoi

Dat klop wel wat maii zegt.
Wand mensen denken dan je hed wienig reacties
Dat je dan nog geen ervaring hed.
Maar iedere reactie telt.
En mensen die maar 10 reactie hedden die kunnen ook goede tips geefen.
Wat ik zo mooi aan het forum vind is dat we elkaar aanvullen.
We werken samen om de vraag te beantwoordden.
Een complement geefen aan iemand die een goede reactie plaatst vind ik wel een goed idee.

Gr angelv
Maar meschien kan een compliment of een persolijke mail waar op staat wat een goede
Reactie. Dat zou wel kunnen dan weet de ander niet dat je die mail ontvangen hept.

Gr angelv ?
Ja dat kan ook een goed idee zijn.
Maar eigenlijk vint ik elke reactie goed.
Ik wil wel zeggen dat het leuk vintd om te zien
Dat er zo actief heer over wort gepraat.

Gr angelv
Hoi allemaal,
Wat een ontzettend leuke en creatieve ideeën hebben jullie!
Het is goed om sterkte en positieve reacties te stimuleren. Ik heb jullie berichten opgeslagen en ga dit meenemen in het overleg!

Groetjes Catharine
De Kindertelefoon
ik denk dat het reactie van de week idee prima is hoor.
Het beloond de kwaliteit van een reactie in de plaats van de kwantiteit.

🙂
Ik zou het juist leuk vinden het op mijn profiel te zien. Lekker pronken haha nee, maar trots zijn werkt beter als mensen het zien ^.^
Badget sparen is ook wel leuk, dacht ik. Na zoveel reacties krijg je dan badgets. Daarbij heb je opzich niet dat iemand beter wordt dan de anderen; iedereen kan immers dezelfde badges verdienen en je hebt gelijke kansen deze te verdienen.
Ook kunnen de "rangen" die we nu hebben (Net nieuw, Weet de weg, Topper, etc.) misschien worden uitgebreid. Iets als "expert" ofzo. Het lijkt me cool als je wanneer je een bepaald aantal reacties hebt geplaatst bij een categorie, je daar een expert in wordt en je een badge daarvoor krijgt (ipv die andere badgets).

Gr. Pin


@Pin vraag me niet hoe maar ik kwam dus dit berichtje tegen, en het is toch iets geworden wat je zei!
vond het wel grappig om te lezen dat je dit een jaar terug al had gepost

Reageer