Idee: filter voor onbeantwoorde topics?

  • 12 April 2019
  • 6 reacties
  • 99 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Een filter waarmee je ook alle onbeantwoorde topics kan zien (dus waar nog geen reacties op zijn gegeven).

Gr.
Flb

6 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hallo FLB,

dat klinkt als een goed idee. Ik heb het doorgegeven en wie weet kunnen we er iets mee doen.
groetjes, Marieke , De Kindertelefoon
Dat filter is er. "Onbeantwoorde vragen". Het werkt alleen niet echt...
Ik zie 'm nergens... en als het dan toch niet werkt...
Dat menu knopje links boven. Daar is zo'n optie met onbeantwoorde vragen. Op zich zie je wel onbeantwoorde vragen, maar je ziet ook vragen die al wel reacties hebben...
Ja precies
Badge +4
Hoi FLB en Pin,

Het forum ziet een 'onbeantwoorde vraag' inderdaad als een vraag waar nog geen 'beste antwoord' is gemarkeerd.
Dus niet een topic waar nog geen reacties op zijn. De optie 'beste antwoord' past eigenlijk niet zo goed bij de meeste topics op dit forum, die wordt dan ook bijna niet gebruikt. Want de meeste jongeren zijn benieuwd naar meerdere reacties en meningen.
En niet naar één juiste antwoord.

Ik snap dat het handig zou zijn als je kan zien welke topics nog geen reacties hebben.
Je kan wel selecteren op 'meeste reacties' en als je dan helemaal op de laatste pagina kijkt zie je de topics zonder reacties. Maar daar zitten ook hele oude topics bij, dus dat werkt niet zo handig.

Ik zal dit idee laten weten bij de leverancier van het forum, want het lijkt mij inderdaad ook handig als je kan zien welke recente topics nog geen reacties hebben gehad.


Met vriendelijke groet,

Suzanne_
De Kindertelefoon

Reageer