Hoeveel gebruikers?

  • 26 December 2023
  • 10 reacties
  • 150 Bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Luuk of andere moderators

Zijn er misschien statestieken over hoeveel gebruikers er dit jaar erbij zijn gekomen vergeleken met vorige jaren, ik ben benieuwd hoeveel gebruikers er zijn bijgekomen dit jaar.
Ik weet niet of het het waard was om een nieuwe hele topic aan te maken


10 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @ItzJustin 

Voor de overzichtelijkheid van het forum hebben we van jouw vraag een apart topic gemaakt.

Een leuke vraag die je stelt! Dit soort cijfers worden zeker bijgehouden. Wij moderatoren hebben daar niet direct toegang toe, al heb ik wel begrepen dat er veel nieuwe gebruikers zijn bijgekomen, de laatste maanden.

Meer informatie kun je op onze website lezen, daar publiceren we ieder jaar ons jaarverslag. Uiteraard laat het jaarverslag over 2023 nog even zich wachten. Het jaarverslag van 2022 kun je hier vinden: https://jaarverslag.kindertelefoon.nl/2022.

 

Groetjes, Mariska

Reputatie 7
Badge +7

@Mariska H , welk topic dan?

@Anoniemxv , Ze bedoeld dit stukje :

 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Anoniemxv  ik denk dat dat dit topic is.  😊 dat jouw vraag eerst ergens anders stond en nu als apart topic is geplaatst. Hier dus 😉 

Liefs, Tover xxx

Reputatie 7
Badge +7

Ja ik vroeg het zegmaar onder iemand anders zijn topic, maar dat was off topic dus is er een apparte topic voor gemaakt :)

Nog een vraag @Mariska H , waar en wanneer kan ik het jaarverslag dan vinden? :)

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @ItzJustin ,

 

de link naar het jaarverslag van vorig jaar heeft Mariska hier gegeven, voor de zekerheid het linkje nog een keer:  https://jaarverslag.kindertelefoon.nl/2022.

Wanneer 2023 afgelopen is, kunnen de cijfers bij elkaar worden gezocht en verwerkt worden tot een nieuw jaarverslag, dat duurt meestal wel een paar maanden nog. Dus het jaarverslag van 2023 zal in de loop van 2024 verschijnen op de website van De Kindertelefoon. Als je de site in de gaten houdt, dan wordt daar het linkje van 2023 waarschijnlijk rond maart ofzo wel geplaatst.

 

Gelukkig nieuw jaar alvast,

groetjes Marieke

 

Reputatie 7
Badge +7

Is er al een jaarverslag van 2023? 

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 6
Badge +4

Hallo @Anoniemxv,

 

Ik heb even gespiekt, maar ik zag het nog niet op de site.

 

Groetjes,

Britta van de Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +7

(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

 

Is er al een geplande datum ofzo? Of verwachtings datum?

Reputatie 6
Badge +4

Ik denk het wel maar ik weet niet welke. De bedoeling is natuurlijk niet dat een jaarverslag pas in november uitkomt…..

 

Groetjes,

Britta van de Kindertelefoon

Reageer