Hoe werkt de check. Ik snap helemaal niks van de volgorde van checken en word er 👺 van

  • 23 April 2024
  • 8 reacties
  • 69 Bekeken

Reputatie 7
Badge +5

Hoi iedereen,

 

ik dacht dus dat jullie bij de check altijd de oudste reacties eerst checken. Dat is wel zo eerlijk.

Maar ik zie heel iets anders als ik 'recent actieve topic menu’  in de gaten houd en steeds ververs.

Dan komt er bovenaan (de plek waar je ze verwacht) een topic met een nieuwe reactie bij en even later komt er eentje bij vlak daaronder, wat ik al raar vind en dan komen er soms nadat er een heleboel nieuwe  van boven bij zijn gekomen er weer nieuwe verder naar onder bij, gewoon tussen alles wat er al stond…...om 👺 van te worden

Ik kan er geen touw aan vast knopen 🙃

 

Kan iemand het mij even uitleggen als het toch zo simpel is?🙂

 

Ik vind het nogal een rommeltje 🤔

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 


8 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Hoi @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer,

 

Goed dat je erover begint! Het was vanavond erg druk en op de een of andere manier moeilijk te zien wat de oudste reacties waren. Bovendien doet de site op het moment een beetje raar. Dus de moderatie is niet helemaal in de goede volgorde gegaan. Excuses daarvoor!

Hopelijk weet je hiermee voldoende.

 

Groeten, Britta van de Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Britta ,

 

dank je wel voor de snelle reactie

 

Ik ben al blij dat jullie modereren en dat ik het niet hoef te doen, dus als het toevallig een keertje gebeurt, ach ja, ik heb ook wel eens dat iets anders loopt dan de planning…. echt best wel vaak 🙄

 

Dus, als ik het goed begrijp maak ik me voor niks zorgen 😀

 

Ik kijk morgen nog wel eens een keertje 😁

 

Dei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

Reputatie 6
Badge +4

Hai @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer ,

 

Nou, je zorgen zijn niet helemaal voor niks. Het systeem lijkt op het moment een beetje instabiel en dat is natuurlijk niet de bedoeling…

Maar we werken er aan!

Groeten, Britta van de Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Britta ,

 

zolang we geen meltdown krijgen valt het wel mee, hopelijk of moet ik alvast rekening houden met het ergste, dus dat we morgen geen forum meer hebben

 

Doei.

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

Reputatie 6
Badge +4

Nou, dat lijkt me dan weer sterk, geen forum….

Slaap lekker dus!

Groeten, Britta van de Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Britta 

 

oh gelukkig

 

Jij moet er ook niet wakke van gaan liggen natuurlijk

 

Bedankt voor alles 😉 en slaap lekker

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

Reputatie 7
Badge +17

Tja, een foutje is menselijk en kan gebeuren. En als het systeem niet lekker loopt is het helemaal lastig. Normaal gesproken gaat het best goed met de check moet ik zeggen.

 

 

Reputatie 7
Badge +8

Zei kunnen er natuurlijk ook niks aan het doen. De kt zijn ook mensen

Reageer