Vraag

Hoe kan ik me weer aanmelden voor meldingen?

  • 16 September 2023
  • 58 reacties
  • 641 Bekeken

Reputatie 7
Badge +11

Mijn moeder heeft me afgemeld voor meldingen, maar ik wil wel graag weer aanzetten, maar ik weet niet hoe dat moet, of moet de kindertelefoon dat regelen?


58 reacties

Reputatie 6
Badge +3

@tim16 

Ik snap helemaal dat dit irritant is! Mede door jullie test reacties vorige week hebben ze ondervonden dat er op een diepere laag iets misgaat. Ze zijn dit aan verder aan het onderzoeken en aan het proberen op te lossen. Mijn hoop was dat het begin deze week was opgelost en dit aan jullie te kunnen melden. Helaas is dit niet het geval. Zodra dit wel zo is, meld ik het hier direct. Weet iig dat er echt aan gewerkt wordt!

Groet,

Carolien

Hoi @Natureflower !

Dat kun je hier weer aanzetten:

 

Suc6!

 

 

 

Reputatie 7
Badge +11

Bedankt!

 

  1.  
Reputatie 6
Badge +3

@tim16 

Goed dat je de vraag stelt en toevallig hebben we net meer informatie ontvangen.  Het duurde even voordat ze de oorzaak van het probleem hadden gevonden. De oorzaak is gevonden, maar ze onderzoeken nu verder of ze dit kunnen oplossen. Dus ze hebben een oorzaak, maar nog niet direct een oplossing. Ze houden ons op de hoogte en zodra wij meer weten, komen wij hier zelf ook weer op terug.

Ik had graag willen vertellen dat het opgelost zou zijn, helaas kan ik dat niet, maar weet dat ze er druk mee bezig zijn.

Groet,

Carolien

Reputatie 7
Badge +17

@Carolien_ Bedankt voor de info. Mooi dat ze iig de oorzaak gevonden hebben. Verder geduld hebben dan maar.😄

Reputatie 7
Badge +17

Is er al wat meer bekend over dit probleem?

Reputatie 4
Badge +3

@tim16 

 

Wat goed dat je deze vraag stelt! Ik kan op dit moment helaas geen antwoord geven op jouw vraag, omdat ik het antwoord niet weet. 

Maar ik ga je vraag doorspelen naar de community manager en hoop dat ze snel terug kunnen komen op jouw vraag met een passend antwoord, of het probleem op kunnen lossen.

Hopelijk heb je nog even geduld, weet dat we er mee aan de slag gaan!

 

Groetjes,

Claire

De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Jesse_6567 ,

 

wat lief dat je @Natureflower wil helpen ! De tips die je geeft, zouden er inderdaad voor moeten zorgen dat  er weer notificaties gestuurd worden. Het mailadres waarvandaan de automatische notificaties worden gestuurd is trouwens no-reply@kindertelefoon.nl , dus nog met een streepje ertussen.

 

Groetjes, Marieke

Reputatie 7
Badge +17

Ik wil niet ongeduldig zijn maar is er al iets te zeggen over of dit opgelost kan worden? Vooral dat de @mentions niet werken is best irritant.

Hallo @tim16 

 

Wat goed dat je deze vraag stelt! We gaan naar jouw vraag kijken en geven je zo snel mogelijk antwoord.

 

Groet,

Anne - De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Monkeyboy69 ,

 

dat is wel heel vreemd. Heb je het ook geprobeerd op laptop, of met een andere browser?

Groetjes, Marieke

Reputatie 6
Badge +3

@tim16 en @Monkeyboy08 

Kunnen jullie een @mention naar elkaar plaatsen in een reactie in dit topic en aangeven of jullie hier wel of geen melding van krijgen. Dan hebben we namelijk een goed voorbeeld om te laten onderzoeken wat er misgaat.

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +11

Mijn meldingen doen het plotseling weer, ik heb er 3 binnen gekregen die niet van moderators waren!

 

Liefs,

  1.  
Reputatie 7
Badge +7

Jep van mij ook, meldingen doen het weer! Lets goooo💪

Reputatie 7
Badge +17

Bij mij lijkt het niet te werken. Ik volg bijv. dit topic en ik had dan dus mailtjes moeten ontvangen over de bovenstaande posts. Maar niks dus. Zou iemand anders ff een @mention naar mij kunnen doen? Kan ik zien of dat wel werkt.

Reputatie 7
Badge +11

Bij mij werkt het hetzelfde als bij @tim16 en @Monkeyboy08 

Hopelijk wordt het snel opgelost

Liefs,

  1.  
Reputatie 7
Badge +11

Hoi @Carolien_,

Is er al meer over bekend? Waar het aan ligt en wanneer het misschien opgelost is?

Groetjes, @Monkeyboy08

Reputatie 7
Badge +17

@Carolien_ bedankt voor de info. Ik hoop echt dat het snel gefixed wordt.

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @Carolien_,

Hopelijk is het snel opgelost.  Bedankt voor de info!

Groetjes, @Monkeyboy08

Reputatie 7
Badge +17

Hallo Allemaal,

Er was idd een probleem met de meldingen. Ik heb nu bericht gekregen dat dit opgelost is. Mochten jullie toch nog problemen ervaren, willen jullie dat hier dan laten weten? Dan zorgen wij dat het verder uitgezocht en opgepakt wordt.

Alvast bedankt!

Groet,

Carolien

Ik krijg nog steeds geen mailtjes. Niet over nieuwe posts, niet over @mentions. Helemaal niks. Alle mailinstellingen staan nog gewoon op ja.

Hey @Natureflower !

Ik zag in een ander bericht van je dat het nog steeds niet goed werkt. In mij vorige bericht noemde ik de instelling "mail bij @mentions" niet maar zorg dat deze ook op ja staat.

Als het dan nog niet werkt, check dan ff in je mail of het email adres van de Kindertelefoon ( noreply@kindertelefoon.nl) niet geblokkeerd is.

Ik hoop dat het zo lukt, zo niet laat het weten!

 

Reputatie 7
Badge +6

@Natureflower 

Hoi,

Wat vervelend dat je de automatische meldingen nog steeds niet krijgt. Ik heb jouw probleem opnieuw doorgegeven aan de Community Manager. Hopelijk wordt het nu echt gauw opgelost.

 

Groetjes, Mariska 

Reputatie 7
Badge +11

Hey, ik krijg ook de laatste week en nu nog steeds geen mail voor reacties en 'je bent genoemd'.

Ik heb het wel in de instellingen allemaal op ja staan en ook heb ik jullie niet geblokkeerd dus hoe kan dat?

Groetjes, @Monkeyboy69 

 

Reputatie 7
Badge +11

Ik heb hetzelfde, ik krijg meldingen van mederwerkers van de kt, maar verder niet

 

  1.  
Reputatie 7
Badge +17

@Natureflower same. Over jouw laatste reactie kreeg ik geen melding. Misschien heeft KT ergens een instelling niet goed staan of zo?

Reageer