Helpen bij de kindertelefoon

  • 21 May 2019
  • 3 reacties
  • 124 Bekeken

Badge
Hooooi ik ben Déjay 17 jaar en mij lijkt het wel leuk om bij de kindertelefoon te helpen, is dat überhaupt mogelijk ?

ben benieuwd naar de reacties !!

Groetjes,
Déjay

3 reacties

Hey!

Wat fijn dat je bij de Kindertelefoon wilt komen helpen!

Als 17-jarige zijn daar 2 opties voor:
  • Het forum
  • De peerchat
Je hebt nu een account op het forum. Je kunt wanneer andere jongeren nieuwe berichten posten hier op proberen te antwoorden. Ikzelf vind het heel fijn om te doen, en ik ben daar zeer niet de enige in. Op deze manier help je jongeren die met een vraag zitten en graag de mening van enkele leeftijdsgenoten willen horen.

Ook zou je bij de peerchat kunnen gaan werken. Dat is de chat van de Kindertelefoon, maar dan bemand door jongeren van 16-18 jaar. Je moet wel in de buurt van bepaalde gemeenten wonen, maar dat weet ik niet heel precies. Hier vind je er meer info over en hier kun je je aanmelden.


Groetjes
Lot
Reputatie 7
Badge +7
Hallo Dejaythuu,

Wat leuk dat je bij ons wilt komen werken!
Je kan zeker helpen als jonge vrijwilliger, dit kan tussen 16 en 18 jaar. Dit is mogelijk in de stad Rotterdam, Almelo of Tilburg.

Hierbij een link naar de informatie: https://www.kindertelefoon.nl/werk-en-vrijwilligers/

Als je ergens anders woont dan zou je even moeten wachten totdat je 18 jaar bent.

Met vriendelijke groet,

Marieke
Badge
bedankt voor de snelle reacties. ik zal is even opgaan zoeken !

Echt top.

Groetjesss Déjay

Reageer