Vraag

Help

  • 1 December 2018
  • 10 reacties
  • 187 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,
ik weet niet hoe dit nieuwe allemaal werkt...
help?

10 reacties

Hoi Maii!

Hier is een link met de aanpassingen: https://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/wat-is-er-nieuw-op-het-forum-36129

Het is wat wennen, maar na een tijdje vind je de juiste dingen wel 😉.
Heb je nog specifieke vragen over waar iets staat, anders kan ik daarmee wel helpen?

Groetjes
Lot
Dat topic vat het inderdaad wel zo ongeveer samen.

Verder helpt het om overal gewoon op te drukken. Dat ontdek je vanzelf wat het doet 👀

Je hebt al ontdekt hoe je een topic aan moet maken, dus je bent al lekker bezig :)

Gr. Pin
Reputatie 1
Badge +1
Hoi Maii,

Wat xLotx en Pin vertellen klopt helemaal. Mocht je nog een specifieke vraag hebben kan je die natuurlijk altijd stellen ;)

Groepjes,

Emma_
Is het nog gelukt @Maii ?
Hiya,

dat '''zoek'' balkje werkt niet meer bij mij??? (ligt waarschijnlijk aan mij 🤓)
dus doe ik het maar zo:

Als ik nu mijn account delete (btw kan dat gwn zo geregeld worden?????) kan ik dan ooit nog terugkomen?
Ik weet dat jullie beweren dat ''voor altijd'' ook echt ''voor altijd'' is maar ik heb vaker gezien dat 'deleted' accounts gewoon weer terug zouden kunnen komen?
(Ook ken ik toevallig andere forums en daar werkt het dus wel zo dus graag een eerlijk antwoord)

dit is natuurlijk meer een vraag naar de kindertelefoon zelf, maar als jij me kan helpen of zelf nog iets toe te voegen hebt mag dat ook!!!


afwachtend

^maii
Ik ga er van uit dat ze nu wat grondiger te werk gaan i.v.m. de recente privacy wet, dus ik denk dat je dat account nooit meer gebruiken kan, als het eenmaal verwijderd is.

Als je denkt dat je je account ooit nog wilt gebruiken, dan lijkt het mij beter om het gewoon te laten wat het is.
Dan moet je wel ergens de data noteren, waarmee je weer kan inloggen.
Reputatie 7
Badge +6
Beste Maii,

MensPersoon heeft gelijk. Tegenwoordig is het verwijderen van een account echt definitief. Ook wij kunnen daarna op geen enkele manier meer bij de gegevens van de gebruiker komen. Dus graag alleen laten verwijderen wanneer je zeker weet dat dat is wat je wilt.

Vriendelijke groet, Mariska
Vroeger kon het volgens mij wel, dat je account werd hersteld 🤔 Dus misschien dat je het idee daarvan hebt.
Hiya,

Ik geef het nog een weekje de tijd,
misschien krijg ik er spijt van, en dan is het telaat.
Dus vandaar dat ik niet direct op jullie heb gereageerd.
(Mijn excuses)

Ik zat nog eens te denken; Zou het ook mogelijk zijn om mijn account op 'sluimer' te zetten?
Dat ik er zeg maar niet meer op kan voor een bepaalde tijd. Alsof ik een waarschuwing heb gekregen en simpelweg niet meer kan inloggen (en dat die dan bijvoorbeeld na een jaar automatisch wordt ingetrokken)
Ik noem maar iets, en ik weet niet of het kan, maar ik vroeg me simpel weg af of dat zou kunnen.

Ook zat ik erover na te denken, dat stel 'ik start een nieuw account' of hou deze huidige en verander de naam.
Welke naam zou er dan bijpassen?'
Jullie kennen mij waarschijnlijk beter dan dat ik mezelf ken, (tot een extent)
Bovendien zijn er heel wat creatieve mensen hier!
Het maakt me niks uit dat jullie weten, wie ik ben.
Mijn account begon ook als 'Thehulpelozekid of zoiets...
Toen na een tijdje ging er iets fout, en begon ik een nieuwe start, met een nieuwe naam hierop.
Misschien geeft het weer doen of weer een nieuw account me de motivatie om weer actief te zijn en mensen te helpen. Ik geloof werkelijk dat als ik andere leer helpen, ik mezelf ook weer leer helpen dus misschien lossen mijn problemen zichzelf op...?
Ik wil het simpelweg voor mezelf om weer een 'nieuw begin' te beginnen -als- ik dat wil.


Bedankt voor jullie reacties,

*en een virtuele knuffel van Maii*
Reputatie 7
Badge +7
Hallo Maii,

goed dat je het toch nog even wil aanzien voor jezelf! Om antwoord op jouw vraag te geven, je account op 'sluimer' zetten kan niet. Zoals Mariska hierboven al gezegd had, kunnen wij als KT alleen je account verwijderen en dan is het ook echt weg, vanwege de nieuwe privacywetgeving.

Met hartelijke groetjes van Marieke / De Kindertelefoon

Reageer