Skip to main content

Ik wil alle lieve forummers een heel erg fijne Oudejaarsavond en een gelukkig 2025 wensen. En de mods natuurlijk ook. Ik blijf het knap vinden hoe jullie het forum draaiende houden, ondanks dat wij niet altijd even makkelijk zijn misschien. 😉

Allemaal voorzichtig doen met vuurwerk en niet teveel oliebollen eten. Tot volgend jaar.

Haii,

dankjewel 🤗 jij en de rest ook alvast gelukkig nieuwjaar ! 🩷🎆 

liefs🤗

Hii lieve ​@tim16 en iedereen hier 😊

Jij/ jullie ook alvast een een gelukkig nieuwjaar! ❇️🌟💖

Liefs 🤗

Hey iedereen,

Ik wens ook iedereen een gelukkig 2024 !

Ook het kindertelefoon team . Want jullie doen veel voor de jeugd zoals ze zeggen.

Girl online gaat offline 

heyy 

gelukkig nieuw jaar voor alle kinderen op het forum en ook de mensen van de kindertelefoon<3🎇

Hoi hoi !  Voor jou ook een heel fijn, gezond en liefdevol jaar! Lief dat je dit post en van mij uit een groot ♥️ voor jou lieve ​@tim16 ! 

En natuurlijk voor allemaal alle liefste wensen, een goed of veel beter jaar gewenst en jullie zijn helden dat je zoveel voor elkaar en anderen betekent! 🥰En zeker geld dat ook voor de medewerkers van de Kindertelefoon die uiteindelijk zulk mooi en liefdevol werk doen! 

Met veel liefs en 😘 Tartan xxxx

Heyy,

Gelukkig nieuwjaar!!🎆🍾❤️

Hey lieve ​@tim16  en lieve @everybody 😁😉 ik wens iedereen ook een super jaar en dat al jullie wensen waarheid worden. Je kunt er iig op hopen 😍 alle moderators  natuurlijk ook hetzelfde toegewenst en dat het ook een goed en fijn jaar zal worden. Laten we liever zijn dan ooit en houd van de ander! ❤️Liefs Tover xxxx❤️

Heyy!

Ik wens iedereen ook een gelukkig nieuwjaar! Hoop dat het een jaar vol liefde en mooie momenten wordt voor jullie allemaal!🤗

Liefs, ItsJustMe <3

Ik wens ook iedereen een gelukkig nieuwjaar! 

Ook voor de moderators :)

Groetjes Lupus 

Hoi, ik wens iedereen ook gelukkig nieuwjaar en alle liefde! En ik vind het fijn dat iedereen hier zo aardig en eerlijk is. De meisjes en de jongens. En iedereen gewoon. En behulpzaam. Ik vind jullie echt top!  

Groetjes Tjempie xxx

Iedereen een gelukkig nieuwjaar 🥳 (heeft iedereen nog 10 vingers 😂🤣)

Reageer