Vraag

Forum seksualiteit naar seks veranderen?

  • 16 February 2024
  • 8 reacties
  • 123 Bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Ik heb een ideetje, is het misschien handig als het subforum seksualiteit veranderd wordt naar seks? Want seksualiteit betekent meer genderidentiteit toch?


8 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Hallo @Anoniemxv 

 

Wat goed dat je deze vraag stelt! We gaan naar jouw vraag kijken en geven je zo snel mogelijk antwoord.

 

Groet,

Fem

 

Reputatie 7
Badge +3

Hallo @Anoniemxv,

 

Dank voor je vraag en idee. We hebben er ooit voor gekozen om deze termen te gebruiken. Dus, seksualiteit om over alles te praten wat met seks en seksueel gedrag te maken heeft en een apart subforum over gender en seksuele identiteit. 

 

De betekenis van taal en dus ook van termen is altijd in beweging en veranderd ook, zeker op het gebied van gender en seksualiteit. Het klopt dus dat je iets op een andere manier kan lezen en begrijpen als we het hebben over 'seksualiteit’.  Als dit woord te verwarrend wordt dan kunnen we dat zeker aanpassen. Hoe denken andere gebruikers hierover? 

 

Groet, 

Luuk

Reputatie 7
Badge +17

Seksualiteit slaat niet alleen op geaardheid maar ook op de handelingen en zo.  Je zou het op zich op kunnen splitsen in ‘seks’ en ‘seksuele geaardheid’ bijv. Maar ja, heel veel aparte thema’s kan ook weer onoverzichtelijk worden.  Van mij hoeft het niet. Ik heb het nog nooit als verwarrend gezien.

Reputatie 7
Badge +7

Mischien andere mensen?

Reputatie 7
Badge +5

Ik kijk daar sowieso niet naar, ik kijk gwn in de lijst met recent actieve topics en niet in die aparte forumonderdelen. Van mij hoeft het dus niet.

Reputatie 7
Badge +7

Was maar een idee hoor

Reputatie 7
Badge +5

Sorry, mijn reactie kwam misschien bot over, zo bedoelde ik het niet!

Reputatie 7
Badge +7

@Jesse08 , zo kwam het niet over hoor, tenminste niet voor mij

Reageer