Forum checks bij het plaatsen van een bericht

  • 29 January 2023
  • 7 reacties
  • 111 Bekeken

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @jaivy 

sorry dat ik het zo doe, maar ff een vraagje of jij in het topic ‘moet ik nu bang zijn’ al een reactie geplaatst hebt die nu nog in de check zit.

Ik ben miss iets op het spoor….toen ik op @ klikte kreeg ik zoals altijd een lijstje te zien met namen en daar staan normaal altijd namen van forumleden die al een reactie geplaatst hebben…...maar jouw reactie (als je die al gepost hebt)  staat er niet en jouw naam wel in dat @lijstje. Ik ben dus benieuwd….

Ik heb het al eerder gezien, maar er toen verder niks van gedacht en ik weet dat ik zoiets wel aan jou kan vragen. We zijn toch een soort 'partners in crime’ hier 😀 om het forum nog beter te maken.

 

Gr. MickeyMouse


7 reacties

Reputatie 7
Badge +19

@MickeyMouse 

Ja ik heb al een reactie geplaatst, al vrij snel nadat dit topic geplaatst werd. Hij zit denk nog in de check.

Reputatie 7
Badge +14

hoi @jaivy,

 

mijn  vooruitziende blik werkt dus…..het is een trucje en ik ben niet echt paranormaal en het werkt natuurlijk alleen bij de eerste reactie die de check in gaat van iemand die op een bepaald topic reageert, want zodra er een reactie van diegene staat hoort ie ook in het lijstje bij @ te staan.

 

Hahaha, zo kom je nog eens iets te weten en dankjewel voor je reactie op mijn vraag.

 

Top 😃🤣😂

CSI bij de Kindertelefoon 🕵🕵🏾

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @MickeyMouse en @jaivy ,

Voor de overzichtelijkheid van het forum hebben wij jullie reacties over forumchecks verplaatst naar een nieuw, eigen topic.

Groetjes, Mariska (De Kindertelefoon)

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, ik vind ze normaal wel te doen, maar wel héél vervelend als je merkt dat iemand zit te springen om hulp of advies en je leest dat, en dan maak je een reactie en daar komt dat rode balkje weer. Je wilt zó graag iemand helpen die het goed kan gebruiken en even een steuntje nodig heeft en dan kan het wel tot de volgende morgen duren. Heel frustrerend voelt dat. Op dit moment dus ook en ik wordt daar soms best wel moedeloos van. Het komt laatste tijd vaker voor dat meer reacties achter elkaar worden gecheckt, ik heb er ook al eens over gemaild. Zonet dus ook weer 2 keer opeenvolgend en ja, dan houd ik het voor gezien voor vandaag. Het spijt me maar ik wou dat toch even kwijt.

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +17

Correctie op mijn vorige reactie: 3 keer opeenvolgend. Ik ben er voor nu wel even helemaal klaar mee.

Hi. Ik wil ook even wat kwijt hier over. Ik ben het eens met Julian12 en anderen. Het is de reden dat ik me even koest houd want gister ook, ik typ een reactie bij een noodkreet: check en nooit weer gezien. Ik voel dat als hinderen en het voelt pesterig. En dus ben ik even wat teruggetrokken. Ik heb er met die vervelende checks gewoon geen lol in en ik kan mensen ook niet goed helpen zo.

Sjammetje

 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Sjammetje ,

 

het is een bekend probleem en wij vinden het ook vervelend dat goede reacties soms pas later geplaatst worden vanwege de checks. Maar er is helaas echt niets aan te doen op dit moment, door het controlesysteem blijven er namelijk ook heel veel niet-correcte reacties hangen die dus gelukkig nooit op het forum verschijnen.

Waar ik wel even op wil reageren: je zegt “ check en nooit weer gezien” . Dat zou niet moeten kunnen. Alle berichten die eerst langs een moderator moeten voor een check, horen na die check geplaatst te worden of afgewezen, en in dat laatste geval krijg je een mail.

Wanneer iemand meerdere keren (ongeveer) hetzelfde bericht plaatst omdat diegene niet wil wachten op de check, dan plaatsen wij natuurlijk maar 1x het bericht op het forum en gaan we niet mailen over de andere zelfde berichten.

Mocht er toch een bericht niet geplaatst zijn zonder dat je een mail daarover hebt ontvangen, dan horen we dat graag via forum@kindertelefoon.nl , dan kijkt de community manager wat er gebeurd is. 

 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Reageer