Er is een grap met mij uit gehaald door de kindertelefoon

  • 20 October 2018
  • 14 reacties
  • 231 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
De grap was dat ze niet reageerden op wat ik zij en die gene typte niks terug .

14 reacties

Reputatie 2
Badge +3
Hoi Annoniempo,

Bedoel je dat je probeerde te chatten met de Kindertelefoon? Wat vervelend dat je geen reactie kreeg! Het kan zijn dat er een storing was. Je kunt dan het beste de chat afsluiten en opnieuw een chat openen. Laat je weten of het lukt?

Groetjes,

Hester van de Kindertelefoon
Beste hester van de kindertelefoon de chat is steeds bezet .bedankt voor de reactie .groetjes annoniempo
Reputatie 2
Badge +3
Hoi Annoniempo,

Dat is jammer! Dan is het nu zo druk dat alle medewerkers van de Kindertelefoon al in gesprek zijn. Om 21 uur gaat de Kindertelefoon sluiten. Tot die tijd kan je nog proberen te chatten. Als het niet lukt: we zijn morgen om 11 uur weer open. Je kunt eventueel ook proberen ons te bellen. Het telefoonnummer is: 0800-0432.

Groetjes,

Hester van de Kindertelefoon
beste hester dankje wel .nog een fijne avond .groetjes annoniempo
Waarom denk je dat dit een grap was? Hebben ze dat gezegd?

Bedoel je niet dat als jij iets typte, het dan eventjes duurde voor je antwoord kreeg? Dat heb ik meestal ook als ik chat. Het duurt soms gewoon even voordat de medewerker van de KT een antwoord heeft geformuleerd. Daarom bel ik ook liever, dan voelt het meer als een gesprek.

Gr. Pin
Beste pin bedankt voor de reactie ik kan hun helaas niet bellen met mij iPad of tablet .zij leek alsof zij mijn berichten niet zag .groetjes annoniempo
Hmmm ja, bellen met een IPad wordt wel lastig ja. Hebben jullie thuis iets van een huistelefoon waarmee je kan bellen? (Mocht je dit willen.) Bellen is namelijk gratis, dus je ouders kunnen dat niet terugzien.

Ik hoop in ieder geval dat het een volgende keer wel goed gaat met chatten.
Beste pin bedankt voor de reactie .nee we hebben geen huis telefoon en mijn verhaal heb ik nog niet kunnen doen omdat de chat de hele avond bezet is en ik nu geen tijd meer voor mijn verhaal .groetjes annoniempo
Zou je je comfortable voelen nu alvast ene beetje je verhaal te vertellen dat je je alwel een beetje opgelucht kan voelen? Je mag natuurlijk ook achten tot iemand vrij is👍🏻
Beste mijniggezien ik heb al een topic met het verhaal dit is de link van de topic https://forum.kindertelefoon.nl/emotionele-problemen-en-gevoelens-29/mijn-levens-verhaal-raar-meisje-36407. Groetjes annoniempo
Goed dat je hier al over hebt gepraat👍🏻 en zijn veel goede reacties dus ik denk niet dat mijn enig nodig is👍🏻

Goed dat je het ook met iemand wilt bespreken via kindertelefoon zelf👍🏻

Ik hoop dat het snel alemaal wat beter gaat👍🏻❤️
Beste mijniggezien bedankt voor de aardige woorden .er is nog geen oplossing voor het probleem alle hulp is welkom .groetjes annoniempo
Ik denk persoonlijk dat het een misverstand was of de verbinding verbroken was ofz maar het kan ook zijn als je via Android werkt als je naar een andere website gaat dat de chat dan ook weg gaat ik hoop dat ik je heb kunnen helpen doeii
Beste Anoniem1407 bedankt voor de. Hulp ik chatten met Apple maar het probleem is opgelost .groetjes annoniempo

Reageer