Vraag

E-mail Wijzigen?


Reputatie 7
Badge +12

Hallo Kindertelefoon,

Laatst is mijn e-mailadres veranderd en nu heb ik gekeken of ik mijn meldingen naar het nieuwe adres kan laten komen, maar ik kon het niet vinden, op mijn profiel kon/kan ik wel mijn wachtwoord veranderen. Dus ik wilde even vragen hoe kan ik dat doen? En ik zit ook in de Jongerenraad, dus hoe moet dat?

Het zou heel fijn zijn als ik snel geholpen wordt!

-OnlyMe


11 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Hoi @OnlyMe,

Wat goed dat je het vraagt, maar ik durf hier helaas geen antwoord op te geven.
Ik zet je bericht door naar de community managers en dan zal een van hen zo snel mogelijk reageren op jouw vraag!

Dankjewel voor je geduld.

Groet,

Fem, De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +13

Om je e-mail adres te weizigen kan je een mail sturen naar de kt (weet ff niet welke). Hoe je dat bij de jongeren Raad doet weer ik niet. Ik neem aan ook gewoon een mail sturen?

Leuk dat je nog een beetje actief bent ;)

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @OnlyMe ,

 

je kan een mail sturen met daarin je oude en je nieuwe mailadres naar forum@kindertelefoon.nl , dat wordt door de community managers gelezen. Zij kunnen dan jouw mailadres aanpassen.

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Reputatie 5
Badge +2

Hai kan dit ook gwn om je mail de veranderen? Dus als je niet lid bent van jongeren raad? Alv bedankt!

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Preppygirl ,

 

jahoor, alle forumgebruikers die hun mailadres willen laten veranderen, kunnen mailen naar forum@kindertelefoon.nl . Het maakt daarvoor niet uit of je lid bent van de jongerenraad.

 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Marieke ,

Kan je via dat email adres ook het voor de jongerenraad laten veranderen? Of moet je dan niet gewoon opnieuw aanmelden met het nieuwe email adres? Dat lijkt me het logischste🙂

Reputatie 5
Badge +2

Hoi @Preppygirl ,

 

jahoor, alle forumgebruikers die hun mailadres willen laten veranderen, kunnen mailen naar forum@kindertelefoon.nl . Het maakt daarvoor niet uit of je lid bent van de jongerenraad.

 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Oké, bedankt!

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Jesse08 ,

 

ik denk als je je gegevens voor de jongerenraad wil wijzigen, dat je dan het beste kunt mailen/bellen met je contactpersoon die je bij de jongerenraad hebt. Ik weet namelijk niet zeker of degenen die verantwoordelijk zijn voor de organisatie van de jongerenraad, ook bij het forum betrokken zijn.

 

Groetjes, Marieke

Reputatie 7
Badge +7

Oeps sorry @Marieke , ik was in de war met het jongerenpanel ipv de jongerenraad🙃

Reputatie 6
Badge +3

@Jesse08 

Voor het aanpassen van gegevens voor het jongerenpanel kan je mailen naar meedenken@kindertelefoon.nl 

 

Groet,

Carolien

Reputatie 7
Badge +12

Bedankt iedereen!

Heel erg fijn! Ik heb naar beide e-mail adressen een e-mail gestuurd en nu hopen dat het lukt! Het duurde even, maar er was iets mis met mijn mail op mijn computer, maar dat is nu gefixt en nu kan ik weer meldingen krijgen voor alles! (en hopelijk dus ook van het forum binnenkort)

-OnlyMe

Reageer