Vraag

e-mail wijzigen

  • 24 February 2024
  • 11 reacties
  • 97 Bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Kan ik mijn e-mail wijzigen van mijn account? Dus dat ik niet een nieuw account moet aanmaken.

Groetjes mij @Anoniemxv 


11 reacties

Reputatie 2
Badge +1

@Anoniemxv

Hoi!

Dat kan zeker! Daarvoor kun je forum@kindertelefoon.nl mailen met het verzoekje om jouw oude mailadres te wijzigen naar een nieuw mailadres. Als het goed is wordt dat via daar het snelst geregeld. Laat het gerust weten als het niet lukt, dan kijken we verder!

 

Groetjes,

Ramon van De Kindertelefoon.

 

*** het mailadres is later aangepast door De Kindertelefoon 

Reputatie 7
Badge +7

@Ramon_ of iemand anders van de kt, ik heb eergisteren avond een e-mail gestuurd om het te wijzigen, maar ik heb nog steeds niks terug. Help?

Reputatie 4
Badge +2

Hallo @Anoniemxv ,

 

Volgens mijn collega's moet je  een mailtje sturen naar forum@kindertelefoon.nl. De andere email kan helaas wat langer duren, dus is dit je beste mogelijkheid.
 

Excuses voor het ongemak, en mocht je nog problemen hebben dan kijken we verder.

 

Groetjes,

Yasmin/ de Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +7

@Yasmientje , gelukt hoor

Heyy! Ik wou hier ook een topic over maken maar zag deze gelukkig voorbij dus ik vraag het even via hier. Ik wil dus zeg maar ook mijn mail veranderen alleen heb ik een extra probleempje. Ik heb dit account al best lang geleden gemaakt en mijn oude mailadres ben ik zeg maar kwijt dus ik kan hem niet wijzigen door een mail naar jullie te sturen want ik kom niet meer in mijn oude mailaccount😅 Is hier misschien nog een oplossing voor? Kan ik gewoon een mail naar jullie sturen via mijn mail van nu met het verzoek om het mailadres te wijzigen? En via welke mailadres moet dat dan? Of is het beter om gewoon een nieuw account aan te maken? Groetjess :)

Reputatie 3
Badge +1

Hoi @ItsJustMe 

Je kan een mail sturen naar de community managers. Het e-mail adres wat je daarvoor kan gebruiken is forum@kindertelefoon.nl 

Ik zou dan eventjes je gebruikersnaam, je nieuwe mail adres en de reden waarom je niet meer in je oude mail adres kan sturen. Dan kunnen zij voor jou kijken!

Bij Het forum is het de bedoeling dat gebruikers maar onder één account actief zijn (regel 12), dus een nieuw account aan maken is niet nodig.

Groetjes,

Jen, De kindertelefoon

Bedankt voor je reactie @Jen ik zal het gaan doen! :)

Reputatie 7
Badge +7

Ik ga het toch weer wijzigen, maar met deze reactie heb je een soort van "Bewijs" dat ik het ben

Reputatie 7
Badge +3

Hoi KT,

 

ik had 31 maart al een mailtje gestuurd naar (mailadres verwijderd om verdere verwarring te voorkomen, fout adres) dus wat @Ramon_  zei in de eerste reactie, maar heb nog niks gehoord, geen enkel mailtje nog van jullie ontvangen en das best vervelend als je niet weet wanneer er nieuwe reacties geplaatst zijn….

Nu lees ik verder en zie in de andere reacties dat dat eigenlijk niet het goede mailadres is en dat je naar forum@kindertelefoon.nl moet sturen.

 

Dat ga ik zo wel doen, dus dan hoop ik dat het snel opgelost wordt.

 

Doei

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer

Reputatie 7
Badge +3

Oh ja, KT, kunnen jullie het goede mailadres ook even in het eerste berichtje van @Ramon_  zetten, want misschien zijn er wel meer forumleden die op zoek zijn naar hoe je je mailadres aan kan laten passen en die ook niet verder lezen dat die eerste reactie……

en dan maar dagen op antwoord wachten en er dan pas achter komen dat je een ander mailadres moet gebruiken…..

 

Ja, I  know, als ik alle reacties had gelezen was ik daar zelf gelijk ook achter gekomen, maar een beetje extta service en duidelijkheid van jullie zou wel fijn zijn 😉

 

Dankjewel alvast voor het aanpassen van het berichtje van @Ramon_ 

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

 

 

Reputatie 4
Badge +2

Hallo @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer,

Wat fijn dat je toch uit jezelf de goede mail hebt kunnen winden. En heel goed dat je even aangeeft in de reactie van Ramon even het bericht aan te passen zodat andere forumleden daar geen problemen mee ervaren.

 

Erg bedankt voor het goede meedenken en nog veel plezier op her forum!

 

Groetjes,

 

Yasmin, De Kindertelefoon

Reageer