Vraag

Donkere modus voor KT?

  • 31 July 2022
  • 9 reacties
  • 111 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi KT,

 

ik heb misschien een idee: sommige mensen zitten 's avonds en/of 's nachts op het forum. Ze hebben dan zo'n wit scherm voor zich, wat soms nog wel fel kan zijn voor 's avonds en 's nachts.

Dus ik had het idee: misschien dat jullie een optie kunnen maken dat als het wit → zwart wordt? Ik denk wel dat jullie weten wat ik bedoel😜.

 

Groetjes,

Mino


9 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Hai MienodePino0, Volgens mij kan iedereen zelf haar of zijn scherm op minder fel zetten. Dat lijkt mij het snelst en het slimst. Maar ik zal je idee doorgeven.

 

Groeten, Britta van de Kindertelefoon

Reputatie 1
Badge

Hoi @Britta,

 

dat klopt, maar dan is het nog wel heel fel, omdat je ogen eigenlijk niet gewent zijn om in het donker een fel scherm te zien.

 

Bedankt dat je het idee doorgeeft!

Groetjes,

Mino

Badge

Op iPhone kan ik het! :)

 

Reputatie 1
Badge

@Rode druif Wat fijn dat je meekijkt! :)

 

Weet jij toevallig of dat het dan ook op een pc kan? Dus een Mac? Ik gebruik zelf Windows 10, en hier kan het niet.

 

Groetjes!

Badge

@MienodePino0 Graag gedaan!

 

Ja dit kan ook op pc (op Windows en macOS).
Er zijn veel extensies voor browsers in de Chrome Web Store (voor ‘dark mode’).
Hier vindt je er een paar.  Hopelijk lukt het. Zoniet, stuur gerust dan maar een berichtje.

 

Succes, groetjes!

Reputatie 2
Badge +1

Op iPhone kan ik het! :)

 

Hoe heb je dat gedaan 

Reputatie 3
Badge +1

Bij mij werkt het niet

 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb MacOS en Firefox. Ik gebruik voor Firefox de ‘Dark Reader’ extensie. Daar kun je elke site mee in dark mode lezen. Het zou natuurlijk mooier zijn dat het forum een eigen dark mode zou hebben.

 

Reputatie 5
Badge +2

Dat kan, en bij mij is het sowizo zwart, ik doe het in incognito.

Reageer