Vraag

Dien je klacht in

  • 17 September 2023
  • 3 reacties
  • 104 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

Beste mede jongeren

De managers van dit forum laten ook vandaag weer zien, volledig lak aan ons te hebben en tonen ons totale minachting door niets uit te doen op onze klachten, nergens op te reageren en voor de zoveelste keer het forum meer dan 4 uur (13 uur inmiddels) lam te laten liggen. Ik ga daarover een formele klacht indienen. Dat doe ik niet bij de Kindertelefoon zelf, omdat het daar toch met de mantel der liefde wordt bedekt en afgedaan en wij toch niet serieus worden genomen. Ik doe dat bij de officiële instantie waar dat hoort. 

https://klachtencommissiejeugdmn.nl/ 

Ik ga niet stoken, maar dit is het orgaan waar je terecht kunt met klachten over slechte behandeling of mis gekleun door de jeugdinstelling waar je mee van doen hebt en de Kindertelefoon hoort daar ook bij. Wish me luck, en laat je niet tegenhouden om zelf ook een stap te zetten. Ik heb meer dan genoeg van het minachtende, hooghartige optreden van de falende zogenaamde managers die geen moed hebben om ons te woord te staan. Volwassen mensen. Het is ongelofelijk. Mocht deze topic van mij niet geplaatst worden, dan neem ik dat mee in de klacht. 

Groetjes aan alle lieverds die hier ook niks aan kunnen doen! 

Maiskolfje 


Dit topic is gesloten

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi lieve @Maiskolfje . Dapper van je! Mocht dit voor jou gevolgen hebben in de zin van bans of waarschuwingen, dan ben ik solidair met jou! 

Groetjes liefs en steun! 

Tartan13

Reputatie 7
Badge +12

Dit is toch gewoon erg? Dat het zo ver moet komen? Meneer @Luuk  u kunt hier toch iets aan doen? Alstublieft?!   Lieve mensen als Maiskolfje en Askygirl en OnlyMe die zo boos zijn.   Kunt u ons hier uit helpen zodat het weer prettig wordt?? Please! 

Tover xxx

Trouwens @Maiskolfje  ik vind je echt moedig. 😘 diepe buiging en respect! 

Reputatie 7
Badge +3

Hallo allemaal,

 

We zien de frustratie over de manier waarop wij met de checks werken. We hebben een reactie geplaatst in dit topic en vragen jullie om eventuele reacties op de check vooraf en over onze manier van werken daar te plaatsen. 

 

Om het forum overzichtelijk te houden sluiten we dit topic.

 

Groet,

Luuk