De kindertelefoon chat
Hallo menssen op het forum en medewerkers van de kindertelefoon.
Ik hed dezen week drie keer achter elkaar ge chat.
Maandag dinsdag en woensdag.
Maandag chatte is om dat ik een gesprek aan moes het mijn psycholoog wat ik spannend vond.
Daar kreeg ik tips en ze zei dat ik de dag daar na moes laaten weeten aan een medewerker van de kindertelenfoon hoe het was gegaan.
Maandag kreeg ik ook te horen van mijn psycholoog dat ik woensdag een gesprek krijgt met mijn ouders er bij.
Dinsdag kom ik weer op de chat .
Was geen probleemen goed gesprek ge had en om dat ik woensdag een gesprek had met mijn ouders en psycholoog
Zei de medewerker van de kindertelenfoon dat ik woendag weer effen op de chat mog komen om effe laaten weeten hoe het gegaan is.
Vandaag ik hed het gesprek gehad met mijn psycholoog en mijn ouders.
Dus ik ging op de chat met een medewerker van de kindertelenfoon de chat had al storingen ik weet niet of dat aan de site of aan mij Computer licht het gesprek was kort naar mijn uitleg verbroken.
Dus ik ging het weer opniew probeeren.
Aan het beging van het niewe gesprek ze de medewerker je hed wel veel ge chat deze week.
En ze zei ook dat daar de chat niet voor bedoelt is ik hed een uileg van 20 minuuten gegeven.
Uiteindelijk zij ze oke waar voor wil je chate en je hed nog 10 minuten.
En ik ben al niet snel in typen dus het heeft ook weer 10 minuten geduurd voor dat ik een gedeelten hed Uitgelegd
En toen zij ze ik ga de chat afbreken wat anderen willen ook.
En natuurlijk snap ik dat.
En het was niet bedoelt om jullie lastig te vallen sorry
Maar nu durf ik niet meer op de chat te komen.
Sorry als het verkeerd over komt
En sorry voor de spel fouten
En voor het lange verhaal
Gr angelv
Ik hed dezen week drie keer achter elkaar ge chat.
Maandag dinsdag en woensdag.
Maandag chatte is om dat ik een gesprek aan moes het mijn psycholoog wat ik spannend vond.
Daar kreeg ik tips en ze zei dat ik de dag daar na moes laaten weeten aan een medewerker van de kindertelenfoon hoe het was gegaan.
Maandag kreeg ik ook te horen van mijn psycholoog dat ik woensdag een gesprek krijgt met mijn ouders er bij.
Dinsdag kom ik weer op de chat .
Was geen probleemen goed gesprek ge had en om dat ik woensdag een gesprek had met mijn ouders en psycholoog
Zei de medewerker van de kindertelenfoon dat ik woendag weer effen op de chat mog komen om effe laaten weeten hoe het gegaan is.
Vandaag ik hed het gesprek gehad met mijn psycholoog en mijn ouders.
Dus ik ging op de chat met een medewerker van de kindertelenfoon de chat had al storingen ik weet niet of dat aan de site of aan mij Computer licht het gesprek was kort naar mijn uitleg verbroken.
Dus ik ging het weer opniew probeeren.
Aan het beging van het niewe gesprek ze de medewerker je hed wel veel ge chat deze week.
En ze zei ook dat daar de chat niet voor bedoelt is ik hed een uileg van 20 minuuten gegeven.
Uiteindelijk zij ze oke waar voor wil je chate en je hed nog 10 minuten.
En ik ben al niet snel in typen dus het heeft ook weer 10 minuten geduurd voor dat ik een gedeelten hed Uitgelegd
En toen zij ze ik ga de chat afbreken wat anderen willen ook.
En natuurlijk snap ik dat.
En het was niet bedoelt om jullie lastig te vallen sorry
Maar nu durf ik niet meer op de chat te komen.
Sorry als het verkeerd over komt
En sorry voor de spel fouten
En voor het lange verhaal
Gr angelv
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.