Vraag

Checks, ik trek het niet meer

  • 15 September 2023
  • 17 reacties
  • 210 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

Hoi Kindertelefoon en iedereen hier 

Voor de zoveelste keer is het forum nu al uren plat en gebeurt er niets meer.  We kunnen elkaar zo niet helpen en mensen die advies nodig hebben moeten soms een hele avond en nacht wachten tot er iets gebeurt. Deze week lag de boel er al 3/4 dag uit, en vandaag is het ook weer knap waardeloos. Straks nog maar 4 uur per etmaal? Ik stop er voorlopig mee en ik ga komende week nadenken of ik nog wel blijf. We zijn toch geen criminelen die niet te vertrouwen zijn? Het spijt me voor iedereen die het goed bedoeld en het beste voor heeft maar ik vind dit zo niet meer te doen. Tot het afgelopen is met dit getraineer, kies ik er voor, mezelf deze ergernissen te besparen. Het is echt waardeloos! Sorry aan alle lieverds hier! 

Kus en tot....? 

Maiskolfje X


Dit topic is gesloten

17 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi lieve @Maiskolfje  wat k** dat jij nu ook al stopt! Wat gebeurt hier toch allemaal? Ik moet eerlijk zeggen dat ik me vanmiddag ook afvroeg of er nog wat ging gebeuren en ik snap je boosheid helemaal! Ik zal niet proberen je om te praten maar ik wil wel héél dringend aan de Kindertelefoon vragen om eens een update te geven over hoe en wat want mensen worden gewoon boos over de onduidelijkheid en het stil liggen op heel vervelende momenten van het forum. We willen zo graag dat we elkaar kunnen helpen en we willen dat niet terwijl je geen idee meer hebt wanneer (en of) je reactie wordt geplaatst. En zeker op zulke momenten als vrijdagmiddag. Ik begrijp het echt, het is mensenwerk, er kan wat fout gaan, natuurlijk. Maar deze week is het, excuses dat ik het zeg, wel heel erg vervelend hoe het gaat. We bedoelen het niet lastig of brutaal, we willen gewoon zo graag dat alles werkt! 

Groetjes liefs Tartan X 

Hoi @Maiskolfje .

Vandaag was het idd echt heel slecht, maar ik hoop dat je wel blijft! Het is je eigen keuze , maar je bijdrages zijn echt waardevol!

 

Persoonlijk vind ik het ook echt heel zwak van de community managers dat ze nog steeds niet op al onze voorstellen/vragen gereageerd hebben! 

@Fos @Carolien_ @Luuk 

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Maiskolfje, echt jammer dat je stopt! Ik snap je wel, afgelopen week was het erg slecht! Volgens mij boeit het die community managers helemaal niks wat de mensen hier op het forum zeggen / vragen.

Ik wil één ding zeggen: alsjeblieft mensen die nog op het forum zijn, ga niet weg!!

Groetjes, @Monkeyboy69

Ik zou wel eens willen weten wat die subsidie verstrekkers hier van vinden. De provincies en de rijksoverheid die dit via de wet op de jeugdzorg financieel mogelijk maken. Ik heb een mail gestuurd naar het ministerie want ik vind dit niet kunnen met overheidsgeld. Je komt je belofte en je zorgplicht niet na en je geeft jongeren geen stem in je proces. Is dit iets van vandaag de dag? Allerlei gunstige filmpjes op youtube maar deze puinhoop wordt nergens naar voren gebracht. En de beste forum leden gaan weg of worden gedemotiveerd en de managers verstoppen zich achter hun personeel. Ik vind het echt voor volwassenen een shocking gedrag en ik ga dit serieus voorleggen bij partijen en pers and de socials . Welgemeend echt waar! Als het niet lief lukt dan maar boos! 

Ik vind het jammer om te zien dat dit forum aan het doodbloeden is. Gelukkig zijn er genoeg andere fora, Discord servers en subreddits voor mij. Het forum is geen must voor mij. Echter had ik graag gezien dat deze check niet werd ingevoerd. Het is erg amateuristisch.

#VerwijderDeCheck

Reputatie 7
Badge +7

Hoi allemaal,

 

begrijpelijk dat jullie vragen hebben. Helaas kunnen en mogen wij als moderators hier niks over zeggen. Ik heb het bij de community manager neergelegd.

 

Groetjes, Marieke

Tot 1 van de managers moed toont en uitleg komt geven ben ik ook low tot non actief! Sorry guys 😢 ik kan dit niet normaal vinden van mensen die zich baas of manager noemen. Als je dat bent sta je als eerste vooraan om te verantwoorden en niet verstopt en je mensen de vervelende boodschap laten geven. Hun kunnen er ook niets aan doen. U,  de manager wel. Laat je eens een keer zien ipv verstoppertje spelen! 

Asky X voor de kids!! 🥰 

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi allemaal,

 

begrijpelijk dat jullie vragen hebben. Helaas kunnen en mogen wij als moderators hier niks over zeggen. Ik heb het bij de community manager neergelegd.

 

Groetjes, Marieke

Lieve mevrouw Marieke, ik vind het echt ontzettend vervelend voor u dat u en uw collega's dit nu al weken aan ons moeten vertellen. Niemand van ons neemt jullie dan ook iets kwalijk, en dat is welgemeend! Maar: 

Het is spijtig maar in die Community 'managers' heb ik geen enkel vertrouwen meer. Die verschuilen zich alleen maar, zijn onzichtbaar en willen kennelijk geen verantwoording af  leggen aan ons. Dat vinden ze blijkbaar niet nodig. Ik ben zo benieuwd hoe wij gezien worden door deze 'gezagsdragers'. Als cijfers denk ik,  met marges.  Ingecalculeerde factoren met een vooraf berekende score qua aantallen en posts zodat in alle rapportages over een groot succes gesproken kan worden. Borstkloppend in het jaarverslag over welk een succes het forum als onderdeel van de zorgvoorzieningen aan 'de doelgroep ' was met maar liefst zoveel duizend posts en 'leden' . En die paar afhakers waren berekend risico en bleven in aantal zelfs onder de maximaal te verwachten marges. Kortom als management hebben we het geheel met groot succes de juiste richting in geduwd. Hulde en felicitaties en ga zo door, zullen de directie en betrokken overheid zeggen. En we denderen fijn door met onze grafieken policy. En de forumleden dan , de jongeren, hoe ervaren die dit allemaal? Eeuh, wie? Oh ja die, de jongeren. Even naar de grafische rapportages kijken hoor! Oh de jongeren vonden het ook een onverdeeld succes, kijk maar naar de numerieke scores. En we hebben alles met hen doorgesproken en overlegd hoor overheid! Ook de moderators zijn door ons in hun kracht gezet, wij hebben met hen uitgebreid afgestemd en vooral hun inbreng was voor ons leidend hoor beste subsidiënt. En bij elk signaal dat bij ons binnen kwam stonden wij als leidinggevenden uiteraard pal voor onze medewerkers en hebben meteen en zonder aarzelen de dialoog gezocht met zowel de medewerkers als de jongeren. Zoals echt krachtig leiderschap betaamt Een fantastisch veranderings proces dus met uitsluitend winnaars en uitstekende resultaten!  

😢

Reputatie 7
Badge +17

Echt jammer dat je stopt.

Ik ben zelf inmiddels ook wel benieuwd hoe de community managers nou eigenlijk vinden dat het gaat. Maar ja, ik kan het antwoord al wel raden.

Ik zou wel eens willen weten wat die subsidie verstrekkers hier van vinden.

Die vinden dat waarschijnlijk helemaal geweldig, als ze er al wat van vinden. We leven tegenwoordig in een rubbertegel maatschappij. Kinderen/jongeren moeten voor alles afgeschermd/beschermt worden. Deze maatregel is dan ook vooral bedoeld voor de KT om zichzelf in te dekken denk ik.

 

 

 

Ook vandaag is het echt weer heel slecht. Al 14 uur lang geen checks meer gedaan terwijl jullie streven is om 9:00 al te beginnen. Het is nu al 13: 15!

Ik hoop echt dat de managers het serieus gaan nemen… Op deze manier kan het forum echt niet fatsoenlijk gebruikt worden.

 

Reputatie 7
Badge +17

Ja inderdaad @Jesse_6567  en er was ons max 4 uur toegezegd als uiterste tijd...…

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +12

Hey! Wat ik vooral heel jammer vind is dat je hier oudere mensen meemaakt die dingen beloven en ze niet nakomen. En wij moeten aan 12 regels voldoen of anders krijg je een waarschuwing. Waarom is dat oké en waarom geven de volwassen bazen van dit forum dan zelf het verkeerde voorbeeld? Het valt mij echt heel erg tegen 😥 

Tover xxx

Reputatie 7
Badge +12

Er gebeurt bijna niks vandaag. Echt erg op zondag. Dan wil je toch juist je vragen en antwoorden plaatsen? 

Tover xxx

De managers : 💤 en 🤿 helaas. 

Reputatie 7
Badge +4

Lieve mevrouw Marieke, ik vind het echt ontzettend vervelend voor u dat u en uw collega's dit nu al weken aan ons moeten vertellen. Niemand van ons neemt jullie dan ook iets kwalijk, en dat is welgemeend! Maar: 

Het is spijtig maar in die Community 'managers' heb ik geen enkel vertrouwen meer. Die verschuilen zich alleen maar, zijn onzichtbaar en willen kennelijk geen verantwoording af  leggen aan ons. Dat vinden ze blijkbaar niet nodig. Ik ben zo benieuwd hoe wij gezien worden door deze 'gezagsdragers'. Als cijfers denk ik,  met marges.  Ingecalculeerde factoren met een vooraf berekende score qua aantallen en posts zodat in alle rapportages over een groot succes gesproken kan worden. Borstkloppend in het jaarverslag over welk een succes het forum als onderdeel van de zorgvoorzieningen aan 'de doelgroep ' was met maar liefst zoveel duizend posts en 'leden' . En die paar afhakers waren berekend risico en bleven in aantal zelfs onder de maximaal te verwachten marges. Kortom als management hebben we het geheel met groot succes de juiste richting in geduwd. Hulde en felicitaties en ga zo door, zullen de directie en betrokken overheid zeggen. En we denderen fijn door met onze grafieken policy. En de forumleden dan , de jongeren, hoe ervaren die dit allemaal? Eeuh, wie? Oh ja die, de jongeren. Even naar de grafische rapportages kijken hoor! Oh de jongeren vonden het ook een onverdeeld succes, kijk maar naar de numerieke scores. En we hebben alles met hen doorgesproken en overlegd hoor overheid! Ook de moderators zijn door ons in hun kracht gezet, wij hebben met hen uitgebreid afgestemd en vooral hun inbreng was voor ons leidend hoor beste subsidiënt. En bij elk signaal dat bij ons binnen kwam stonden wij als leidinggevenden uiteraard pal voor onze medewerkers en hebben meteen en zonder aarzelen de dialoog gezocht met zowel de medewerkers als de jongeren. Zoals echt krachtig leiderschap betaamt Een fantastisch veranderings proces dus met uitsluitend winnaars en uitstekende resultaten!  

😢

@Luuk  reageer hier nou eens op?! 

Reputatie 7
Badge +17

Dit was het laatste woord van @Luuk op 10-08.  Het zou wel heel slecht zijn als we het hier mee moeten doen.

We hebben aangegeven wat voor ons de redenen van de verandering zijn. We gaan dat niet nog een keer herhalen of uitgebreider op in. Deze verandering is een keuze die wij genomen hebben en je mag er vanuit gaan dat we deze verandering zorgvuldig doen.

 

Mocht je het niet eens zijn met ons beleid dan kan je daar een klacht over indienen via onze klachtenprocedure (zie hier).

 

Met andere woorden, de maatregel blijft en wat jullie er verder van vinden boeit ons niet echt.

Dat het forum gisteren, op een zondag nog wel, bijna stil leek te liggen is niet anders dan amateuristisch te noemen. Zeker voor zo’n groot platform als KT.

Reputatie 7
Badge +3

Hallo allemaal, 

 

Zojuist hebben wij een reactie geplaatst in dit topic. We vragen jullie het gesprek over deze regel daar verder te voeren. Dit topic sluiten wij dan ook. 

 

Groet,

Luuk