Vraag

Chatten met iemand

  • 30 January 2019
  • 4 reacties
  • 1588 Bekeken

Badge +2
Hoi ik wil graag gaan chatten met een vrijwilliger maar weet niet hoe lang het duurt weet iemand hoe lang het duurt

4 reacties

Hey,

Zelf heb ik nog nooit gechat met iemand van de Kindertelefoon (ik neem aan dat je dat bedoelt). Ik zou je wel aanraden om deze vraag in het topic Vragen over de Kindertelefoon te stellen, daar reageren ook moderatoren op en wordt je vraag waarschijnlijk eerder beantwoord.

Succes!

Groetjes, Anoniempje
Hoi,

Volgens mij is het streven om een gesprek maximaal een half uur te laten duren. Als de gesprekken te lang duren, moeten andere kinderen/jongeren anders erg lang wachten.

Als jij eerder wil stoppen, kan dat natuurlijk ook altijd. Ik weet niet zo goed wat ze doen als het gesprek langer dreigt te duren.

Gr. Pin
Hoi,

Volgens mij is het streven om een gesprek maximaal een half uur te laten duren. Als de gesprekken te lang duren, moeten andere kinderen/jongeren anders erg lang wachten.

Als jij eerder wil stoppen, kan dat natuurlijk ook altijd. Ik weet niet zo goed wat ze doen als het gesprek langer dreigt te duren.

Gr. Pin

Als je probleem echt ernstig is, dan nemen ze alle tijd voor je ook al duurt het langer dan een half uur. Heb zelf wel eens anderhalf uur met de KT gechat.

Groetjes, FLB
Reputatie 1
Badge +1
Hoi Femke0912,

Wat Pin en FLB zeggen klopt helemaal. In principe nemen we een half uur de tijd voor een chat maar als het blijkt dat er meer tijd nodig is dan gaan we gewoon door 🙂.

Ik hoop dat je vraag zo is beantwoord.

Groetjes,

Emma_
De Kindertelefoon

Reageer