Vraag

chat is gesloten??

  • 28 September 2023
  • 7 reacties
  • 92 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hoihoi!

 

Ik probeer al 2 dagen een aantal keer om met de Kindertelefoon te chatten, maar het is elke keer te druk. Ook is de jongeren chat die van 18:00 tot 20:00 (?) ook gesloten. Heeft iemand dit ook?

 

Liefs,

Aquilla


7 reacties

Reputatie 2
Badge

Bij mij staat er ook dat de jongerenchat gesloten is. En als tik wil ik meegeven dat je elke keer moet blijven aanklikken chatten. Na een tijdje (meestal minder dan 10 minuten) kom je er in

 

Groetjess

Reputatie 3
Badge

ja dat komt soms als het heel druk is

Reputatie 7
Badge +9

ik chat niet zoveel met de kt meer na iets wat ik echt heel vervelend vond daar. het zou kunnen dat het heel druk is. die jongeren chat snap ik. scholen begonnen en dus moet iedereen naar school.

Reputatie 2
Badge

Helaas, ik probeerde vandaag ook een aantal keer te chatten (met zo’n half uur tussen elke poging) maar het is nog steeds druk?!

Het is met spoed, mijn vriendin eet sinds een aantal weken plotseling niet meer goed, ze snijdt zichzelf en ze probeert het te verbergen.

Ze rookt en vapet ook!!

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @Aquilla

Je zou misschien met ease.nl kunnen chatten. Dat is een soort van hetzelfde concept als de KT. Hopelijk is het daar niet zo druk. 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +9

ik snap eigenlijk niet dat jij niet kan chatten. ik ging laatst ook chatten (zaterdag of zondag ofzo) en ik was binnen iets van 10 minuten aan het chatten

Reputatie 7
Badge +6

@Aquilla

Hoi,

We lezen dat je al meerdere keren hebt geprobeerd om te chatten. Je maakt je zorgen om je vriendin, heel lastig voor je dat je niet terecht kon op die momenten. Soms zijn er wel lange wachtrijen. Een tip is, om het vooral op verschillende tijden te proberen. Meteen om 11 uur, of net na lunchtijd, bijvoorbeeld. 
We hopen, dat je binnenkort toch kunt komen chatten. 
 

Groetjes, Mariska

 

Reageer