Skip to main content
Vraag

Boos op de Kindertelefoon..

• February 2, 2025
  • 2 reacties
  • 124 Bekeken

Haii,

ik heb alles gelezen van de discussie die hier een paar maanden geleden was en ik vind het super erg hoe dat gegaan is en dat er een paar heel lieve goed helpende gebruikers daardoor weg zijn gegaan..😔

nu is het een half jaar later en er zijn niet heel veel mensen bij gekomen die heel actief zijn en de paar die gebleven zijn zijn er niet zo vaak meer..

is dit echt wat jullie gewild hadden? Vinden jullie het forum echt beter dan dat het was? Is het allemaal niet veel te streng geweest?

Waarom worden dit soort reacties wel gwn toegelaten?😕

Dat helpt toch niet?.. ☹️ Wat als er straks steeds minder lieve mensen zoals ​@Boterbloempjee ​@Silence ​@Tover01 zijn?.. dan heeft het ook niet zoveel zin meer om hier dingen kwijt te kunnen..😕

ik hoop echt enorm dat hier serieus naar gekeken word, een heel lief iemand dacht er al over na om hier weg te gaan..😔 

Liefs..❤️

Dit topic is gesloten

2 reacties

Liz-kt
Forum|alt.badge.img+2
  • De Kindertelefoon
  • February 2, 2025

Hallo ​@Cantaloupe ,

Wat goed dat je meedenkt! We gaan naar jouw vraag kijken en geven je zo snel mogelijk antwoord.

Groetjes,

Liz, de Kindertelefoon

Carolien_
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • February 3, 2025

Hoi ​​​​@Cantaloupe ,

Ik lees in je topic dat je het niet eens bent met de forumregels op het forum.

Over dit onderwerp hebben we al verschillende topics en reacties geplaatst. Zie het topic: https://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/duidelijkheid-over-topics-en-onze-forumregels-90556.

Hierin geven we ook aan dat we klachten altijd persoonlijk afhandelen en niet op het forum zelf.  Dus als je het niet eens bent met de forumregels, kan je een klacht indienen. Zie https://www.kindertelefoon.nl/huisregels-klachten voor meer informatie. Klachten worden altijd persoonlijk beantwoord.

Je kunt topics en reacties tegenkomen waarvan jij denkt dat deze niet aan de forumregels voldoen. Je kunt deze rapporteren. Moderators bekijken deze gerapporteerde berichten altijd zorgvuldig en wanneer idd blijkt dat deze niet aan de forumregels voldoen, wordt er alsnog actie ondernomen.

Omdat wij klachten dus altijd persoonlijk afhandelen, sluiten we dit topic.

Groet,

Carolien