Bestaan er soortgelijke forums als de kindertelefoon, maar dan voor volwassenen?

  • 4 May 2024
  • 7 reacties
  • 72 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1

Hoi,

Ik ben 17 jaar oud, en ik vind dit forum super tof. In 2025 wordt ik 18 en zal ik dit forum helaas niet meer mogen gebruiken. Maar ik heb wel behoefte aan een soortgelijk forum.

Van een ander topic heb ik de site https://www.allesoke.nl/ ontdekt. Het lijkt me ook een hele goede site, maar alleen kan ik daar geen forums vinden.

Ik weet dat er op reddit.com veel specifieke subreddits (communities/subforums) rond het onderwerp mentale gezondheid, alleen zijn daar wel meer trolls die je lastig gaan vallen en ik ben niet zo fan van het upvote-downvote systeem.

 

Weten jullie andere forums die soortgelijk zijn als de kindertelefoon, maar dan voor volwassenen toegestaan?

 

groetjes van

@iemand die je niet kent 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Je hebt het dreamersforum. Die mag je na je 18e volgensmij op. En je hebt het  https://scholieren.com forum. Weet niet of je daar na je 18e op mag.

Groetjes mij @Anoniemxv 

 

Reputatie 7
Badge +17

Alles Oké? heeft idd geen forum. Alleen bellen en chat. Op zich wel jammer.

Dreamersforum is een soortgelijk forum waar je tot 23 jaar op mag. Het is wel nog anoniemer dan KT. Je hebt geen accounts. Je ziet alleen geslacht+leeftijd. Verder heb je daar ook net als hier redelijk veel sekstopics.

Heb je discord al geprobeerd?

Reputatie 7
Badge +12

Ik heb op het Forum van Scholieren.com gezeten, (geen account) maar het is ontzettend verouderd. Ik zou daar niet opgaan als ik jou was.

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +17

Het scholieren.com forum kun je beter overslaan idd. Het is een beetje wat KT zou zijn zonder moderatie.😂 Leden van dat forum hebben hier ook wel eens zitten trollen. Verder is het daar zo goed als uitgestorven dus de moeite niet waard.

Reputatie 5
Badge +1

@Anoniemxv @tim16 @NoahLovesYou Heel erg bedankt voor de suggesties! Ik wist nog niet af van het dreamersforum en ik wist ook niet dat scholieren.com een forum had. Ik heb het allebei bekeken en ze lijken me allebei goede forums. Vooral het dreamersforum lijkt me super goed, omdat het heel anoniem is.

@tim16  Ik gebruik zelf wel discord, maar ik weet niet zo goed welke servers goede forums hebben.

Reputatie 6

Forum FOK! Is iets, maar volgens velen, waaronder het topic van @Mr.S waarin hij zei dat het niet hetzelfde had als De kindertelefoon; De sfeer is niet hetzelfde, 'het vaste clubje (dat je helpt)', als het ware dat er is 9/10x is.

Ik word binnen nu en 1.5 maand (zei het vorige keer verkeerd) ook 18, en moet dan ook weg. Beetje raar als ik dan bedenk dat ik hier al 4 jaar rondneus, en ook veel mensen zag weggaan.

Ik ken zelf ook (nog) geen andere fora's (die er dan ongeveer uitzien zoals hier).

 

VragenVragen

Reputatie 7
Badge +13

Wel jammer dat je al zo snel weg moet @VragenVragen , zag je veel voorbijkomen 

Reageer